دسترسی آسان به ساحل زیبا و چشم نواز چالوس که برای همه گردشگران و مسافران یک رویا بود اما با برنامه ریزی در دولت تدبیر و امید بخش زیادی از حریم 60 متری ساحلی این شهرستان آزاد سازی شد.
کد خبر: ۳۹۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 16 March 2017
فرماندار شهرستان چالوس روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان گفت : حریم 60 متری ساحلی این شهرستان با گذشت حدود 40 سال با عزم و اراده مسئولان دستگاههای اجرایی و قضایی در دولت یازدهم به روی مسافران باز شد.

محمد ناصر زندی افزود : از گستره حدود 19 کیلومترمحدوده ساحلی چالوس حدود 11 کیلومتر آن آزاد سازی شده است.
وی ادامه داد: شاید چنین تحولی را خیلی از مسافران و گردشگران هم اکنون لمس نکنند اما در فصل گرما و آغاز شنا در دریای خزر پی به اقدامات دولت در این حوزه می برند.
فرماندار چالوس برلزوم اجرای کامل طرح آزاد سازی حریم ساحلی در این شهرستان تاکید کرد.
*قضاوت مسافران به عملکرد مسئولان در تعطیلات نوروزی
زندی گفت : مسافران و گردشگران نوروزی نقاط ضعف و قوت شهرستان را رصد و در مورد عملکرد مسئولان در این ایام قضاوت می کنند.
وی افزود : چالوس به علت واقع شدن در مسیر جاده پرجاذبه کندوان هرسال شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی است بنابراین باید با ارائه خدمات مطلوب ، زمینه برای رضایت مندی مسافران را فراهم کنیم
** مهیا شدن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات
فرماندار چالوس گفت : بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم ، امن در این شهرستان فراهم شده است.
زندی تعداد رای دهندگان این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان را بیش از یکصد هزار نفر اعلام کرد.
** دستاوردهای برجام در دولت تدبیر و امید
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : ملت درسایه عزم جدی دولت تدبیر و امید دستاوردهای پسا برجام را در سال آینده بیشتر احساس خواهند کرد.
قاسم احمدی افزود : اینکه عده ای با فرافکنی و سیاه نمایی عملکرد دولت تدبیر و امید را در حوزه توافق هسته ای برجام زیرسئوال می برند ، چنین رویه ای به دور از انصاف و بی مهری است.
وی اظهارداشت : در این دولت کارهای بزرگی در بخش های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت ، درمان ، گازرسانی ، توسعه راهها ، آب و فاضلاب انجام گرفته که با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست .
نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت : به عنوان نمونه بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس در سال 92 چه وضعیتی داشت و اکنون وضعیت آن چگونه است ؟
احمدی با قدردانی از اعضای هیات دولت بویژه معاون اول رئیس جمهوری و وزیر راه وشهرسازی در شتاب بخشی در روند عملیات اجرایی آزاد راه تهران - شمال افزود : در پی چنین اقداماتی باید به مردم شمال کشور نوید داد که بزودی قطعه یک این آزاد راه به بهره برداری خواهد رسید .
وی در عین حال گفت : البته درحوزه اقتصادی نیز اگرچه در بخش مهار تورم دولت عملکرد خوبی داشته است اما در حوزه رونق تولید هنوز مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم درسال آینده برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار