گروه سیاست و اقتصاد: سخنگوی دولت تدبیر و امید گفت: قبل از ۲۰ اسفند دولت همت می‌کند تا حقوق همه کارمندان را پرداخت کند.
کد خبر: ۳۸۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 02 March 2017
 به گزارش تابناک مازندران، محمد باقر نوبخت عصر امروز ۱۲ اسفندماه ۹۵ در جلسه شورای اداری مازندران گفت: از سوی مجموعه دولت بسیار کمتر از آنچه به باغات استان مازندران خسارت وارد شد اعتبار اختصاص یافت.
وی افزود: برای توسعه استان مازندران یک راه طبیعی وجود داشت که آن اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی بود که استان مازندران توانست بیش از هزار واحد صنعتی را از این تسهیلات بهره مند کند.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: درآمد نفت از ابتدای دولت تدبیر و امید بالای ۱۰۰ دلار بود که اکنون به نیمی کاهش یافت اما هیچگاه مردم توقع خودشان را کم نکردند و نباید هم کم کنند.
 
وی افزود: امسال از کشاورزان  ۱۴ هزار  و ۷۰۰ میلیارد تومان گندم خریداری شد.
نوبخت با بیان اینکه  ۸,۹ درصد در سه ماهه سوم امسال رشد اقتصادی داشتیم، اظهار کرد: رشد اقتصادی سه ماهه سوم سال ۹۵ در مقایسه با سال گذشته در گروه کشاورزی ۵.۴ درصد، صنعت ۱۴ درصد و خدمات ۶.۶ درصد رسید.
وی افزود: استان مازندران متاسفانه دچار یک بلیه شد و این هم نوعی امتحان الهی است و دولت با تمام مشکلات خود را مقید دانست که به مشکلات مردم رسیدگی کند.
نوبخت با انتقاد از عدم اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی به باغداران خسارت دیده، تاکید کرد: در پایان جلسه تماسی به مدیر بانک کشاورزی خواهم گرفت و از او درباره عدم اختصاص این تسهیلات توضیح می‌خواهم.
وی افزود: تا قبل از ۲۰ اسفند دولت همت می‌کند تا همه حقوق کارمندان را پرداخت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار