معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل گفت: طرح جمع‌آوری بازیافت امحای مدرن و نوین زباله در روستاهای این شهرستان برای نخستین بار در مازندران به اجرا درمی‌آید.
کد خبر: ۳۷۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 06 February 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، احمد منفرد امشب در بهره‌برداری پروژه‌های بخش دشت‌سر این شهرستان با بیان اینکه سال‌های اخیر تحرک‌بخشی در بخش دشت‌سر مشاهده می‌شود و این جای خرسندی دارد، اظهار داشت: استفاده از بخش خصوصی در روستاها از سوی دهیاران باید بود تا شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های مهم در این بخش باشیم.
 
وی با اعلام اینکه با مساعدت بخش خصوصی به زودی شاهد آغاز احداث نیروگاه 500 مگاواتی در بخش دشت‌سر خواهیم بود، گفت: توسعه صنعت گردشگری در منطقه بلیران با راه‌اندازی تله کابین ورودی این منطقه توریستی و جمع‌آوری بازیافت و امحای مدرن و نوین زباله در این بخش از دیگر پروژه‌های مهم است که در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی می‌شود.
 
منفرد با اشاره به اینکه دهیاران و شوراهای بخش‌های آمل تاثیرگذار بر اجرای پروژه‌های ملی هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون در بخش دشت‌سر ساخت ساختمان بخشداری با خریداری زمین و اقدامات اولیه آن، اعتبارات پروژه در لیست بودجه سال‌جاری قرار گرفته است.
 
فرماندار ویژه آمل جذب اعتبارات سال 95 را تا پایان تیرماه سال آینده بیان و مطرح کرد: برای بخش دشت‌سر تاسیس نیروی انتظامی در سایت اداری شهرستان پیش‌بینی شده و مقدمات اولیه آن انجام و بزودی این پاسگاه راه‌اندازی می‌شود.
 
وی با اعلام اینکه به زودی شهر بابکان در مجموعه شهرهای ایران و استان مازندران اضافه می‌شود، عنوان کرد: با توجه قدمت دیریه شهری بابکان در منطقه دشت‌سر هم‌اکنون مصوبه آن هماهنگ در وزارت کشور شده است که مطابقت یک شهر یکسری نهادهای خدماتی و انتظامی استقرار می‌یابد.
 
منفرد با بیان اینکه ظرفیت بخش خصوصی جنگل با توجه به اجرای طرح هیرکانی به عنوان سرمایه بین‌المللی می‌تواند باعث جذب گردشگری شود، افزود: روستاهای این بخش می‌تواند توریست روستایی معرفی کرد و به عنوان اکوتوریسم و طبیعت‌گردی در استان گام بردارند.
 
اجرای 35 پروژه عمرانی دهه فجر در بخش دشت‌سر آمل
 
بخشدار دشت‌سر آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، گفت: چهاربانده کردن محور جاده قدیم آمل به بابل یکی از مهمترین پروژه‌های ملی است که از 10 کیلومتر حدود پنج کیلومتر آن با حضور استاندار مازندران افتتاح می‌شود.
 
مهدی حسین‌نژاد با اشاره به اینکه همچنین ساخت سه خانه و مرکز بهداشت و درمان روستاهای شادمحل، بوران و فیروزکلای وسطی از دیگر پروژه‌های مهم این بخش است، بیان کرد: این پروژه‌ها با حضور وزیر بهداشت بعد از ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی ادامه داد: در هفتمین از ایام‌الله دهه فجر از 35 پروژه عمرانی 8 طرح عمرانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار