12 ازمایشگاه زیست فناوری مدارس مازندران تجهیز شد .
کد خبر: ۳۶۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 24 January 2017
به گزارش تابناک مازندران،  دکتر نرگس ابدالی عضو تیم تدوین محتوی زیست فناوری دانش آموزی پژوهش سرای انستیتو پاستور شمال کشور در نخستین همایش ترویجی زیست فناوری که به میزبانی ناحیه یک آموزش و پرورش ساری برگزار شد ، گفت: با توجه به جوان بودن این مرکز و حرکت بسیار سریع ان در جهان ،انستیتو پاستور کشور با چاپ کتب الگویی برای اولیا دانش آموزان و معلمان آموزش عالی در قالب انیمیشن پازل و بازی های پیش دبستانی تا دانشگاهی در این راستا باعث ترغیب و تشویق دانش آموزان شد .
 
وی همکاری مدارس و انستیتو پاستور شمال کشور رامثبت ارزیابی کرد و افزود:آموزش مدارس در قالب کلاسهای آموزش را از مهمترین برنامه های این انستیتو خواند .
 
معاون متوسطه اموزش و پرورش مازندران  هم از تخصیص یک میلیارد ریالی اعتبار برای تجهیز آزمایشگاههای زیست فناوری خبرداد و افزود : با توجه به موفقیت دانش آموزان  مازندران و کسب عنوان برتر مسابقات نانو و کسب رتبه برتر درسومین جشنواره زست فناوری کشور در گام نخست با همکاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 12 پژوهشسرا و مدرسه مجهز به آزمایشگاه زیست فناوری شد .
 
اسفندیار نظری تربیت نیروی استانی از دانشگاه فرهنگیان و تجهیز بقیه پژوهش سراهای مازندران به ازمایشگاه زیست فناوری تا پایان چهار سال اینده را از گامهای بعدی در این خصوص نام برد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار