مدیرعامل مرکز بین‌المللی تجارت برنج ایران گفت: مرکز بین‌المللی تجارت برنج بدنبال اهتزار پرچم برنج ایران در خاورمیانه است.
کد خبر: ۳۶۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۹ 22 January 2017
افکارنیوز، سیداسماعیل یزدان‌پناه امشب در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ مرکز بین‌المللی توسعه تجارت برنج ایران در آمل آغاز فعالیت این مرکز را در سال 86 با حدود 428 سهامدار، تجار، کارخانه‌داران شالی‌کوبی و کشاورزان اعلام کرد و اظهار داشت: این مرکز در زمینی به مساحت 170 هزار مترمربع و در یکی از بهترین بخش‌های دسترسی به شهرستان آمل و استان مازندران در حال احداث است.
 
وی با بیان اینکه مرکز در شعاع 70 درصدی تولید برنج مازندران قرار دارد، افزود: ساخت این پروژه در سه فاز اعم از مسجد، تالار و رستوران در دستور کار است.
 
یزدان پناه با اعلام اینکه ساخت تالار بورس کالای برنج برای این مرکز برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: برای ساخت این تالار  با وزارتخانه جهاد کشاورزی در حال مذاکره است و فازهای بعدی نیز در دست اجراست.
 
مدیرعامل مرکز بین‌المللی تجارت برنج ایران در آمل با بیان اینکه ساخت تجارت برنج خاورمیانه در 5 طبقه پذیرایی، تجار برای سایر شهرها و استان‌های کشور در نظر گرفته شد، گفت: ساخت انبارهایی به طول 50 هزار مترمربع برای سهام‌دار و احداث نمایشگاه دائمی ادوات کشاورزی سموم و هایپر مارکت به منظور اشتغال‌زایی ‌هزار و 500 نفر برنامه‌ریزی شده است.
 
وی ادامه داد: مسئولان بسیاری برای بازدید آمده و طرح ساخت مرکز به آیت‌الله جوادی آملی نشان داده و مودرد استقبال ایشان قرار گرفته است.
 
یزدان‌پناه با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز فعالیت این پروژه صنعت و معدن آمل با پشتوانه استان همراه این پروژه بوده است، تصریح کرد: تاکنون برای ساخت این مرکز ریالی از بانک تسهیلاتی دریافت نشده و همه از آورده سهامداران است.
 
وی از اهتزار پرچم برنج ایران در خاورمیانه را در مرکز بین‌المللی برنج مازندران خبر داد و گفت: حامیان برنج در این مرکز بدنبال بسته‌بندی برنج کیفی و مرغوب ایرانی بر سفره‌های خانواده هستند و تاکنون با مراکز تحقیقات برنج و انستیتو پاستور در بخش آموزش کشاورزی و کیفی‌سازی و سالم‌سازی برنج ایرانی همکاری دارد.
 
مدیرعامل مرکز بین‌المللی تجارت برنج ایران در آمل خاطرنشان کرد: این پروژه از سوی یک خصوصی اما با رویکرد بخش دولتی است تا پرچم ایران را به اهتزاز درآورد و برنج محلی کشاورزان را به کشور نشان دهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار