نماينده‌ي مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي از ايجاد 6 هزار فرصت شغلي در مازندران در نتيجه‌ي اقدامات جهادگرانه‌ي بنياد برکت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 21 January 2017
 آريا، محمد دامادي با اشاره به ساخت مدارس و توسعه‌ي فضاهاي آموزشي در استان مازندران توسط بنياد برکت، گفت: نهضت مدرسه‌سازي اين بنياد در مازندران بي‌مثال است.
نماينده‌ي ساري و مياندرود هم‌چنين درباره‌ي اقدامات بنياد برکت در حوزه‌ي انتخابيه‌اش گفت: تاکنون بنياد برکت پيشنهاداتي در رابطه با مدرسه‌سازي در اين منطقه داده است و ضمناً ساخت يک درمانگاه مجهز را نيز در دستورکار خود دارد.
وي با تأكيد به اين‌كه کاهش محروميت و افزايش توليد، اشتغال‌زايي، کارآفريني و رونق کسب و کار از نتايج زحمات و سرمايه‌گذاري بنياد بركت در استان مازندران است، بيان داشت: رويکرد بنياد بركت در استان توسعه‌محور همراه با پيشرفت و آباداني است و تاکنون چندين طرح اقتصادي، مدرسه و مسجد اقدامات زيربنايي توسط اين بنياد به بهره‌برداري رسيده است.
دامادي با اشاره به اقدامات بنياد بركت در بيمه‌ي روستايي و تلاش براي توسعه‌ي بهداشت در استان، گفت: حتي در بحث طوفان و آسيب‌هايي كه به كشاورزان و دامداران و روستايي‌ها وارد شد، بنياد برکت به‌طور كامل و سريع افراد بيمه شده را تحت پوشش قرار داد و خسارت‌ديدگان را مورد حمايت قرار داد.
 
دامادي با بيان اين‌که بنياد برکت در استان مازندران منشأ خير و برکت، ايجاد اشتغال و کاهش محروميت شده، گفت: مردم مناطق محروم استان قدردان خدمات بنياد برکت هستند، چرا که با اقدامات زيربنايي انجام گرفته شده، روند پيشرفت طرح‌ها و پروژه‌هاي استان شتاب بيش‌تري گرفته است.
دامادي با اشاره به اين‌كه با برنامه‌ريزي و مديريت بنياد جهادي بركت بيش از 6 هزار فرصت شغلي در استان ايجاد شده و سرمايه‌گذاري بسيار خوبي در امور توانمندسازي اقتصادي و امور زيربنايي انجام شده است، بيان داشت: ساخت بيش از 10 باب مدرسه در روستاهاي شهرهاي مختلف اين استان نيز گواه خدمات بي نظير و جهادي اين سربازان كشور است.
عضو کميسيون عمران مجلس دهم در پايان از مسئولان بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) خواست كه با استفاده از نظرات و مشورت‌هاي نمايندگان استان و شهرهاي محروم، فعاليت‌هاي محروميت‌زدايي را تسريع بيش‌تري ببخشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار