فرماندار نوشهر در بحث فاضلاب بااشاره به کمبود بوجه برای توسعه زیر ساخت فاضلاب در نوشهر ، گفت:دنبال جذب اعتبارات برای توسعه زیر ساخت فاضلاب در شهرستان نوشهر هستیم
کد خبر: ۳۶۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 21 January 2017
علی شادمان در گفتگو با  خبرگزاری کاسپین بین المللی از نوشهر در مورد وضعیت این شهرستان، اظهار کرد:بارش ها در فصول سرما در استانهای شمالی کشور مانند گیلان و مازندران از ساختاری سیلابی برخوردار است.
 
فرماندار نوشهر در ادامه این مطلب تصریح کرد:بارش ها باعث می شود تا پدیده آب های سطحی در استانهای شمالی به دغدغه اول مردم و مسؤلان تبدیل شود.
 
شادمان با تأکید براینکه رودخانه ها در نوشهر لایروبی شده است و از این بابت احساس خطر نمی کنیم ، اضافه کرد: در شهرستان نوشهر در بحث آب های سطحی با اقدامات انجام شده احساس خطر نمی کنیم.
 
وی با اشاره به ساختار فعال ستاد بحران در شهرستان ، تصریح کرد:ستاد بحران در نوشهر گذرگاه ها و کانون های آب های سطحی را شناسایی کرده است ، افزود :با شناسایی این گذرگاه ها لوله گذاری و سایر اقدامات در هدایت آب سطحی در حال انجام است.
 
فرماندار نوشهر در بحث فاضلاب بااشاره به  کمبود بوجه برای توسعه زیر ساخت فاضلاب در نوشهر ، تصریح کرد:دنبال جذب اعتبارات برای توسعه زیر ساخت فاضلاب در شهرستان نوشهر هستیم.
 
فرماندار نوشهر در خاتمه اظهار کرد:زیر ساخت فاضلاب در استانهای شمالی کشور از جمله زیر ساخت های مهم به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار