کد خبر: ۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 15 May 2015
جمعی از بانوان بابل در پی وضعیت نامطلوب حجاب در جامعه مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان تجمع و اعتراض خود را نسبت به این وضعیت ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از بانوان بابلی روز گذشته در حرکتی خودجوش با تجمع در مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان نسبت به گسترش بدحجابی در جامعه اعتراض کردند.

در این اعتراض همچنین ضمن همبستگی با زنان و کودکان مظلوم یمن جنایات آل‌سعود علیه این کشور مسلمان محکوم شد.

در این تجمع که با حضور بیش از 300 نفر از بانوان برگزار شد، آنها با در دست داشتن نوشته‌هایی با مضمون حجاب و عفاف، بر نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر تأکید کردند و با یادآوری وظیفه مسئولان در زمینه فرهنگ حجاب، خواستار برخورد جدی با عوامل بدحجابی در جامعه شدند.

در پایان نیز قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت شد که با ندای «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر» بانوان مورد تأیید قرار گرفت.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما بانوان بابلی ضمن اعلام همدردی با برادران و خواهران‌مان در کشور مظلوم یمن و برائت از اقدامات جنایت‌بار آل سعود، آمادگی خود را برای هر گونه کمک به این مردم بی‌دفاع اعلام می‌کنیم.

در بخش دیگری از قطعنامه اعتراض‌آمیز زنان بابلی علیه وضعیت حجاب در جامعه آمده است: ما زنان و بانوان دوستدار حفظ کانون‌های گرم خانواده، به مسئولان شهرستان بابل به‌ویژه فرماندار و دستگاه قضایی در چاره‌اندیشی وضع نامطلوب موجود در بحث حجاب هشدار می‌دهیم و خواستار در پیش گرفتن تدابیر جدی برای ناقضان قانون عفاف و حجاب هستیم.

در ادامه نیز یکی از بانوان شرکت کننده، فرازی از وصیت‌نامه یکی از شهدا درباره اهتمام و تلاش برای حفظ حجاب و اصول اسلام و انقلاب را قرائت کرد.

به گزارش فارس، معاون سیاسی امنیتی فرماندار بابل در غیاب رجب ملایی فرماندار این شهرستان، در جمع بانوان حاضر شد و با برخی از شرکت کنندگان به گفت‌وگو پرداخت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار