نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری جلسه‌ مجمع نمایندگان تهران برای رفع مشکلات ساکنین و کسبه خیابان 17 شهریور از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 13 May 2015
حسین طلا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این جلسه گفت:‌ دو سال و نیم پیش شهرداری طرحی را مبنی بر پیاده رو کردن قسمتی از خیابان 17 شهریور ارائه کرد و در همان ابتدا به نظر می‌رسید که این طرح مشکلاتی دارد و آقای چمران که رئیس شورای شهر در آن زمان بود بر این موضوع تاکید کرد که باید کار کارشناسی بیشتری بر روی آن انجام گیرد.

وی ادامه داد: مسئولین شهرداری در آن زمان اطمینان دادند که این طرح موجب ارتقای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی این منطقه می‌شود اما ساکنین و کسبه مشکلاتی همچون دسترسی، رفت و آمد با اتومبیل و استفاده از خدمات اورژانس و آتش نشانی و همچنین پایین آمدن قیمت مغازه‌ها و کالاهای کسبه پیدا کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین اظهار کرد:‌سال گذشته ساکنین و کسبه این منطقه دو بار و در سال جاری نیز یک بار جلوی درب مجلس تجمع کردند که ما از شهرداری تهران، معاونت خدمات اجتماعی و شرکت ساماندهی مشاغل خواستیم به این مشکلات رسیدگی کنند اما باز هم راه حلی برای مشکلات یافت نشد.

طلا افزود: در همین راستا مجمع نمایندگان تهران به موضوع ورود پیدا کرد و امروز مرتضی طلایی از اعضای شورای شهر تهران، مسئولانی از شهرداری تهران، معاونت خدمات شهری شهرداری، شهردار منطقه 12 و مسئولین شرکت ساماندهی مشاغل و نمایندگانی از کسبه و ساکنین این منطقه در جلسه مجمع نمایندگان تهران حضور پیدا کردند.

وی یاد آور شد: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که اقدامات جانبی بعد از اجرای طرح انجام نگرفته و مشکلاتی امنیتی همچون خرده فروشی مواد مخدر به دلیل عدم نظارت برای این منطقه به وجود آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: در نهایت بنا شد مسئولین مربوطه ظرف سه هفته آینده طرح‌های پیشنهادی برای حل این مشکلات را به مجمع نمایندگان تهران ارائه کنند که این طرح‌ها شامل اجرای درست طرح و یا باز شدن خیابان در ساعاتی از روز می‌باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار