سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: هم‌اکنون در ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و سمنان ـ مازندران شاهد بارش برف هستیم.
کد خبر: ۳۴۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 18 December 2016
محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و سمنان- مازندران شاهد بارش برف هستیم.
 
وی با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران، اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان این است حتماً خودرزوها مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشند.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران ادامه داد: در حال حاضر محور گدوک سوادکوه به‌صورت مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.
 
این مسؤول با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران جریان دارد، افزود: آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت عادی و روان است.
 
خسرویان با اعلام اینکه با توجه به بارش برف در ارتفاعات مازندران افراد از مأموریت‌های غیرضروری پرهیز کنند، تصریح کرد: رانندگان با اطمینان کامل از وسایل نقلیه خود در محورها تردد کنند.
 
خسرویان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار