با گذشت حدود 30 ساعت از پایان بارش برف در مازندران، همچنان راههای ارتباطی حدود 50 روستای این خطه شمال کشور مسدود است.
کد خبر: ۳۳۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 26 November 2016
ایرنا، براثر بارش برف هفته گذشته ( سوم و چهارم آذرماه) در مازندران راههای ارتباطی 600 روستای این استان قطع شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران حجم زیاد بارش برف و گرفتار شدن حدود 600 روستای این استان را علت طولانی شدن بازگشایی راههای روستایی دانست.
عباسعلی نجفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا گفت که تاکنون راههای ارتباطی بیش از 500 روستای گرفتار در برف بازگشایی شد و تردد خودروها در این روستاها برقرار شد.
وی افزود : هم اکنون نیروهای خدمات رسان در این استان سرگرم خدمات رسانی به روستاییان گرفتار در برف هستند و گروه های راهداری نیز به سایر مناطق روستایی اعزام شدند.
 
معاون راهداری مازندران افزود : اداره کل راهداری استان با تمام تجهیزات و به خدمت گرفتن تجهیزات بخشداری ها و دهیاری به دنبال بازگشایی راههای روستایی پوشیده از برف است.
نجفی پیش بینی کرد حداکثر تا پایان وقت روز جاری راههای ارتباطی تمام روستاهای مازندران باز و تردد در آنها برقرار شود.
بارش برف هفته گذشته در مازندران که در برخی مناطق به 1.5 متر نیز رسیده بود، باعث قطع راههای روستایی، قطع آب، برق و گاز برخی شهرهای استان مازندران شد که با تلاش گروه های فنی شرکت های آب، برق و گاز تا عصر روز گذشته گاز این مناطق وصل شد و برق بیش از 95 درصد از مناطق دچار اشکال نیز وصل شده است.
براثر بارش برف و افت فشار، گاز 130 هزار خانوار از یک میلیون و 215 هزار مشترک در مازندران قطع شد.
مازندران سه هزار روستا و57 شهر دارد و سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در این استان سکونت دارند و43 درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار