نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با انتقاد از نگاه برخی مسئولان استان گفت: مزایای منطقه آزاد امیرآباد بهشهر خاصیتی برای غرب استان ندارد بلکه غرب استان را ضعیفتر می کند.
کد خبر: ۳۳۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 20 November 2016
 مهر، شمس الله شریعت نژاد از نگاه برخی مسئولان استان در خصوص اعلام منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد انتقاد کرد.
 
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس در باره منطقه آزاد با بیان اینکه بندر امیر آباد منطقه ای دور بوده و برای غرب مازندران خاصیتی ندارد، اضافه کرد: کلیت مجلس با طرح ایجاد منطقه آزاد مخالف هستند زیرا منطقه آزاد نتوانست  به اهداف خود دست یابد.
 
شریعت نژاد ادامه داد: منطقه آزاد باید در جایی باشد که بیشترین خدمات دهی و بهره وری را برای مردم استان داشته باشد در حالیکه بندر امیرآباد بدلیل بعد مسافت نمی تواند این خدمات دهی را داشته باشد.
 
وی ضمن گلایه از نگاه ناسیونالیستی برخی مسئولان اظهار داشت: آنانی که درپی منطقه آزاد کردن امیر آباد هستند همانهایی هستند که می گویند مازندران نباید به دو استان تبدیل شود و همین طور ضعیف بماند و ما از غرب مازندران سواری بگیریم.
 
نماینده مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر با اشاره به  وضعیت آموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن گفت:  بخشی از درمانگاه بیمارستان شهید رجایی تنکابن در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان قرار گرفت تا دانشجویان رشته پزشکی در این درمانگاه آموزش ببینند.
 
شمس الله شریعت نژاد افزود: با این اقدام بخشی از مشکل دانشجویان پزشکی  دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن رفع شده و البته این دانشگاه در پی ساخت بیمارستان آموزشی برای مجموعه خود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار