مدیر بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی اسدآباد از مقاوم سازی بیش از سه هزار واحد مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 09 May 2015
مدیر بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی اسدآباد گفت: تاکنون سه هزار و ۳۸۳ مورد از واحدهای مسکونی روستاهای اسدآباد مقاوم سازی و ۱۱هزار و ۹۰۰ جلد سند مالکیت برای منازل روستایی صادر شده است.

به گزارش مهر، رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی اسدآباد در حاشیه افتتاح پروژه بهسازی روستای منور تپه که با حضور استاندار همدان برگزار شد اظهار داشت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان اسدآباد دارای طرح هادی هستند. 

محمد کرم معصومی با بیان اینکه از ۸۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان اسدآباد تاکنون طرح بهسازی در ۳۹ روستا انجام شده است، گفت: از این تعداد روستا تاکنون برای ۷۲ روستا سند مالکیت صادر شده است.

 وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱هزار و ۹۸۲ جلد سند روستایی صادر شده است، اعلام کرد: بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی روستایی نیز از ابتدای طرح بهسازی در سال ۸۴ تا به حال سه هزار و ۳۸۳ واحد را در روستاهای اسدآباد مقاوم سازی کرده است.

 رئیس بنیاد مسکن اسدآباد ابراز کرد: روستای منور تپه در بخش پیرسلمان قرار دارد و ۸۸ خانوار با جمعیتی افزون بر ۳۴۰ نفر در آن زندگی می کنند ودر مجموع ۴۸۸ تن آسفالت برای بهسازی روستای منور تپه استفاده شده است.

 معصومی با اشاره به اینکه در مجموع هزار و ۲۰۰ متر مربع خاکبرداری انجام شده است، گفت: برای بهسازی روستای منور تپه دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال هزینه شده است. 

وی با اعلام اینکه اعتبارات بهسازی از منابع استانی است، افزود: عملیات عمرانی بهسازی روستای منور تپه از سال ۸۹ در مساحت سه هزار متر مربع آغاز شده است. 

رئیس بنیاد مسکن اسدآباد با بیان اینکه در این روستا ۱۹ واحد نیز مقاوم سازی شده است، اظهار داشت: برای روستای منور تپه تاکنون ۶۳ جلد سند روستایی صادر شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار