نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: آنانی که درپی منطقه آزاد کردن امیر آباد هستند همانهایی اند که می گویند مازندران نباید به دو استان تبدیل شود، همین طور ضعیف بماند و ما از غرب مازندران سواری بگیریم
کد خبر: ۳۲۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 09 November 2016
به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین از تنکابن، شمس الله شریعت نژاد چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی تنکابن از نگاه برخی مسئولان استان در خصوص اعلام منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد انتقاد کرد.
 
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه بندر امیرآباد منطقه ای دور بوده و برای غرب مازندران خاصیتی ندارد، اظهارداشت: کلیت مجلس با طرح ایجاد منطقه های آزاد مخالف هستند زیرا مناطق آزاد نتوانست  به اهداف خود دست یابد.
 
شریعت نژاد تصریح کرد: منطقه آزاد باید در جایی باشد که بیشترین خدمات دهی و بهره وری را برای مردم استان داشته باشد در حالیکه بندر امیرآباد بدلیل بُعد مسافت نمی تواند این خدمات دهی را داشته باشد.
 
وی ضمن گلایه از نگاه ناسیونالیستی برخی مسئولان اذعان داشت: آنانی که درپی منطقه آزاد کردن امیر آباد هستند همانهایی هستند که می گویند مازندران نباید به دو استان تبدیل شود و همین طور ضعیف بماند و ما از غرب مازندران سواری بگیریم.
 
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس مخالفت خود را نسبت به ایجاد منطقه آزادتجاری  بندرامیرآباد اعلام کرد وگفت :اعلام نظرموافقت منطقه آزادتجاری امیرآباد قبل از هرگونه کار کارشناسی ونظر هیئات دولت جفا درحق مردم غرب استان مازندران است و باتوجه بااینکه مسافت غرب تامرکز استان ازمعضلات اساسی مردم این منطقه است منطقه تجاری شدن امیرآباد که تنها مواهبش به شرقی ترین منطقه استان می رسد ثمره ای برای غرب استانیها ندارد همان بهتر که گلستانیها ازاین موهبت استفاده کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار