ظرفیت‎ تبادل کشاورزی و دانشگاهی بین استان‎ های ولگوگراد روسیه و مازندران وجود دارد.
کد خبر: ۳۲۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 03 November 2016
 باشگاه خبرنگاران  ، سانییو الکساندر واسیلیویچ مسئول کمیته اقتصادی استان ولگوگراد روسیه در همایش فعالان اقتصادی مازندران با هیئت تجاری سرمایه‎ گذاری منطقه ولگوگراد روسیه با بیان اینکه برای نخستین ‎بار به ایران سفر کرد و این دیدار در پی سفر رئیس اتاق بازرگانی به استان ولگوگراد بوده است، گفت: ظرفیت ‌های تبادل کشاورزی و دانشگاهی بین استان‎های ولگوگراد و مازندران وجود دارد.
 
واسیلیویچ افزود: هیئت ‌های مختلفی وارد استان ولگوگراد شدند اما از همه بهتر استان مازندران بود و درباره همکاری دو طرف با هم کنار آمدیم، اکنون پس از دو روز مذاکره در تهران و بازدید به مازندران سفر کردیم.
 
وی گفت: با نمایندگی بیزنس ولگوگراد ، نمایندگی اتاق بازرگانی و نماینده‎ای از دانشگاه با یکدیگر به مازندران آمدیم تا به یکی از اهداف خود در زمینه تبادلات دانشگاهی مازندران و کشاورزی برسیم.
 
مسئول کمیته اقتصادی استان ولگوگراد روسیه افزود: جمعیت استان ولگوگراد 2 میلیون و 600 نفر است، استان ما یک استان تولیدی است و هسته تولیدی نیز پتروشیمی، آهن، ماشین‎آلات، ساخت و ساز، دامداری، مرغداری و کشاورزی داشتیم که امسال این محصولات 4 میلیون تن بوده است.
 
واسیلیویچ گفت: در زمینه کشت گل و گیاه می‎توانیم ‎تبادلات خوبی داشته باشیم ضمن اینکه ولگاگراد یک منطقه توریستی است.
 
هیات تجاری ولگوگراد روسیه در پاسخ به سفر 2 ماه پیش هیات تجاری و بازرگانان مازندران به این استان به ساری سفر کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار