کد خبر: ۳۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 22 October 2016


نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: حفظ بیت المال حیاتی است وباید گلوگاه های سوءاستفاده دراین بخش بسته شود.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی دفتر امام جمعه کرج آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی روز شنبه در دیدار با رئیس کل دیوان محاسبات کشور افزود:حفظ بیت المال مهم و حیاتی است و دیوان محاسبات که وظیفه ی او حراست از بیت المال است، از نهادهای اساسی و اصلی انقلاب است.

وی ادامه داد: حفاظت از بیت المال می تواند از طرق مختلف مانند محاسبه و بررسی وضعیت و دارایی های افراد و عملکردهایشان و یا با طرح ریزی برنامه هایی برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال از همان ابتدا، وارد عمل شد که روش پیشگیرانه ی دوم کارآمدتر نیز هست.

امام جمعه کرج گفت: با طراحی مناسب و ابلاغ آن به دستگاه ها، گلوگاه های سوء استفاده از بیت المال بسته می شود و این فرآیند، محاسبه و بررسی های بعدی را نیز دقیق تر و سریع تر به نتیجه می رساند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: براین اساس، تحقق دولت الکترونیک نیز، گام مهمی برای تقویت سیستم اداری کشور و پیشگیری از بروز تخلفات در سطوح مختلف خواهد بود و لازم است برنامه ریزان کشور، توجه جدی به نهایی کردن و تکمیل آن داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به موضوع حقوق های نجومی و حساسیت موجود در جامعه نسبت به این موضوع اظهار کرد: در بحث حقوق های نجومی اطلاع رسانی هایی شده است ولی باید این اطلاع رسانی به طور کامل و دقیق و به شکلی باشد که امنیت روانی و آرامش فکری جامعه را تقویت کند.

وی تاکید کرد: بعد تبلیغاتی کار باید قوی و درعین حال صادقانه و دقیق باشد تا به مردم اطمینان خاطر دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار