مجید خدابخش استاندار اردبیل در سفر خود به جمهوری آذربایجان با الهام علی‌اف رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۳۱۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 18 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از استانداری اردبیل، در این دیدار رئیس‌جمهور آذربایجان روابط ایران و آذربایجان را مثبت و رو به گسترش ارزیابی کرد.

الهام علی‌اف با اشاره به دیدارهای متوالی روسای جمهور دو کشور در سال‌های اخیر اضافه کرد: دو طرف از هیچ کوششی در جهت گسترش روابط دوجانبه دریغ نکرده‌اند .

وی با اشاره به سفر ماه اگوست حسن روحانی به باکو و بررسی مسائل موجود حول مناسبات دوجانبه تصریح کرد: هدف ما گسترش روزافزون روابط دوجانبه و نزدیک‌تر ساختن مردم دو کشور به همدیگر است.

رئیس‌جمهور آذربایجان دیدارها و تماس‌های دوجانبه را مهم ارزیابی کرد و افزود: سفر استاندار اردبیل به آذربایجان در تعمیق و گسترش و نزدیک‌تر شدن روابط دو کشور و استان‌های هم‌جوار دو کشور نقش مهم و بسزایی دارد.

در این دیدار استاندار اردبیل نیز با ابلاغ سلام گرم و صمیمی حسن روحانی به الهام علی‌اف و تبریک روز استقلال آذربایجان تصریح کرد: طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در آذربایجان مشاهده می‌شود.

مجید خدابخش ضمن اشاره به روند توسعه در دوره مرحوم حیدر علی‌اف اضافه کرد: روند توسعه در دوره رئیس‌جمهور فعلی نیز با موفقیت ادامه دارد.

وی با اشاره به سفر خود به سومقاییت اضافه کرد: با توجه به پیشرفت و توسعه این شهر همکاری اردبیل و سومقاییت در اولویت ما خواهد بود .

در این دیدار مذاکرات و گفتگوهای مفصلی بین طرفین در حوزه سرمایه‌گذاری، توریسم و سایر حوزه‌ها انجام شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار