معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با انتقاد از احداث چادرهایی که اغلب جوانان در ایام محرم برپا می کنند، تصریح کرد: برپایی این چادرها سبب خالی شدن مساجد و حسینیه‌ها شده و از آنجایی که این چادرها دائم نیستند، خطراتی همچون آتش سوزی ممکن است اتفاق بیفتد و محل مناسبی برای عزاداری نیست.
کد خبر: ۳۰۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 03 October 2016
 ایسنا، یارعلی نیازی، امروز در نشست مشترک بخشداران، دهیاران و شوراها با موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در سالن الغدیر نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، افزود: دایره فعالیت نیروی انتظامی وسیع است و پلیس راه، یگان ویژه، راهنمایی و رانندگی، آگاهی و  ستادهای مبارزه با مواد مخدر در مجموعه نیروی انتظامی استان قرار دارد. در ایام محرم قرار داریم و پلیس در این ایام با توجه به دسته روی های متعدد فعال است. در سال های گذشته از اعضای هیئت ها، برخی به عنوان همیاران پلیس همکاری خوبی در ایجاد نظم داشتند که باید این موضوع تقویت شود.
 
وی ادامه داد: باید هیات امنای مساجد و حسینیه ها ارتباط تنگاتنگ و تعامل مناسبی با جوانان داشته باشند و آنان را به عزاداری در همه حسینیه ها و مساجد تشویق کنند و تلاش کنند که در ایام محرم عزاداری باشکوهی برگزار شود.
 
نیازی درباره ضرورت نصب دوربین در روستاهای مازندران اظهار کرد: مازندران دارای زمین‌های باغی و کشاورزی بسیار است و به علت حفظ کاربری در بسیاری موارد، افراد حق دیوار چینی را ندارند بنابراین باید با نصب دوربین در برخی مناطق از سرقت محصولات کشاورزی و باغی جلوگیری کرد.
 
وی افزود: همه مردم روستا متدین و مقید بوده و کمتر از نیم درصد جمعیت روستا افراد متخلف هستند که باید با مشارکت مردم و پلیس اجازه ایجاد ناهنجاری را از آنها سلب کنیم.
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در سال های اخیر سرقت اینترنتی اتفاق می افتد و پلیس فتا این گونه تخلفات را پیگیری می کند. اغلب سرقت ها در خانه های مسکونی از جنس طلا و وجه نقد است و با توجه به وجود سیستم های بانکی به روز دیگر نیازی به داشتن پول نقد نیست و افراد برای امنیت داشتن طلاهای خود می توانند به بانک بسپارند و هر گاه نیاز داشتند از بانک بگیرند.
 
نیازی، طرح مکنا را برای سرویس دهی مطلوب به مراجعه کنندگان دانست و افزود: این فضای مطلوب در کلانتری ها برای برخورد مناسب با مردم است و اگر پلیس در فضای آرامی باشد با ارباب رجوع  برخورد بهتری خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار