نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر رئیس جمهور مدعی است که فکت‌شیت واقعی انتشار یافته است بهتر است متن آن منتشر شود تا همه در جریان جزئیات این بیانیه اولیه مذاکرات هسته‌ای قرار گیرند.
کد خبر: ۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 03 May 2015


به گزارش فارس، منصور حقیقت‌‌پور اظهار کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور در همه سخنرانی‌ها به دور از هرگونه نگاه کنایه‌آمیز واقعیت‌ها و حقیقت را بیان کند چراکه در عرصه سیاست با شعر نمی‌توان مقاصد اصلی را بیان کرد.

وی با بیان اینکه بارها اعلام کردم رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری باید کمتر حرف زده و بیشتر عمل کنند، گفت: این که ادعا شده فکت‌شیت اصلی ایرانیان قبل از آمریکایی‌ها منتشر شده است واقعیت نداشته و هنوز هم در این زمینه برخی ابهامات وجود دارد.

حقیقت‌پور به برخی فضاسازی‌های کاذب در مورد مذاکرات و گفت‌وگوهای ظریف با سران رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: ما در مذاکرات هسته‌ای‌مان یکی از خطوط قرمزمان عدم توجه و مذاکره با سران رژیم صهیونیستی است که چرا ما این رژیم جعلی را به رسمیت نمی‌شناسیم و به هیچ وجه ظریف دست به چنین حرکت غیر اصولی نزده و قطعا در مذاکرات هسته‌ای جایی برای بحث و مذاکره با سران رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد ادامه مذاکرات هسته‌ای در نیویورک گفت: ما مطمئن هستیم که تیم مذاکره‌کننده اجازه نخواهد داد تا در متن توافق نهایی برخی کلمات ابهام‌آمیز، تاثیرگونه و یا پرانتزهایی باز شود که برای آمریکا و دیگر کشورها امکان سوءاستفاده و یا تفسیر از آن به وجود آید که قطعا توافق نهایی شفاف، روشن و حاوی رفع تحریم‌ها و دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای خواهد بود.

حقیقت‌پور به اظهارات یک سناتور آمریکایی در بیان مطالب ضد ایرانی اشاره کرد و گفت: بنده حاضر هستم با این سناتور بی‌ادب آمریکایی در هر جایی که تمایل داشته باشد مناظره کنم و اگر آمریکایی‌ها جرأت دارند ویزایی به من بدهند تا در پارلمان آنها از جنایت آنها در حق بشریت پرده بردارم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی رفتار توهین‌آمیز تام کاتن سناتور کنگره آمریکا را بیان کرد و گفت: بنده یقین دارم که مردم آمریکا بی‌ادب نیستند ولی این سناتور به قدری بی‌ادبی کرد که رسوایی بزرگی برای کاخ سفید بود و پیشنهاد می‌کنم اخلاق و نزاکت برای برخی نمایندگان بی‌ادب آمریکایی در دانشگاه‌های این کشور تدریس شود تا دست از توهین و تخریب احتمالی بردارند.

حقیقت‌پور مردم ایران را مردمی اخلاق‌مدار و با ادب و میهمان دوست توصیف کرد و افزود: ما به سناتورهای آمریکایی نشان می‌دهیم که آنها علیه ملت ایران، ژاپن و ویتنام چه جفاهایی کردند و حمایت‌هایشان از رژیم‌های پهلوی نیز ویترینی از جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکایی علیه ملت ایران است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد حوادث کشور یمن نیز گفت: عربستان با حمایت از گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش تلاش می‌کند تا در یمن به یک جنایت دیگر دست بزند که این حرکت محکوم به شکست است.

عربستان به دنبال فرار از فشار افکار عمومی در یمن است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: عربستان برای فرار از فشار افکار عمومی جهان و احتمال طرح جرم و جنایات جنگی مدام از مذاکره حرف زده و حملات خود را محدود کرده است اما جالب است که عربستان همانگونه که در حمله به کاروان امدادرسانی صلیب سرخ نیز نشان داد از میزان تهاجم خصمانه آل‌سعود کاسته نشده است.

حقیقت‌پور تصریح کرد: عربستان با صرف میلیاردها دلار هزینه از بیت‌المال مسلمین برای اراذل و اوباش تکفیری و داعشی اسلحه تهیه کرده و سعی دارد پای داعش را به عنوان ترویست آدم‌کش در یمن باز کند که این موضوع با اعلام موجودیت داعش در یمن جرم آل‌سعود در تاسیس این گروه تندرو محرز و مشخص شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار