در زمينه بيمه روستايي سرمايه‌گذاري خوبي شد و دولت در اين بخش کمک‌هاي لازم را دارد و مردم هم بايد همراه با دولت باشند.
کد خبر: ۳۰۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 25 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، ربيع فلاح‌جلودار در دومين جشنواره ملي برنج و جشن خرمن در روستاي ترويجان آمل با بيان اينکه مردم مازندران شايسته بهترين خدمات و بالاترين امکانات هستند، اظهار کرد: دولت توجه جدي به توليدکنندگان کشور و استان دارد.    
وي افزود: جشن خرمن يکي از آيين‌هاي شايسته‌اي است که در آن برداشت برنج به نمايش در مي‌آيد و امروز اين جشن توانسته مردم اين ديار را گرد هم آورد.
 
استاندار مازندران با اعلام اينکه امسال اجراي سياست‌هاي دولت در مازندران مطلوب بود و مديريت خوبي در اين زمينه انجام شد، تصريح کرد: 25 درصد مردم مازندران به کشاورزي مشغول هستند.        
اين مسؤول با اشاره به اينکه 45 درصد مردم در روستاها زندگي مي‌کنند، ادامه داد: امروزه روستاهاي مازندران همانند شهر پُر از جاذبه است به طوري که 25 درصد از گردشگران استان به روستاها عزيمت داشتند.      
 
فلاح‌جلودار بيان کرد: روستاها يکي از محورهاي اقتصاد و توليد هستند و بايد به هر کاري که امکان درآمدزايي در روستاها دارد، توجه شود.   
وي با اعلام اينکه در بخش کشاورزي سياست‌هاي دولت نيز پيشرفت خوبي داشته است، تصريح کرد: مردم مازندران در تأمين برنج سفره ايرانيان نقش زيادي دارند.
 
استاندار مازندران اظهار کرد: بايد در تناوب زارعت و برنج‌کاري در مازندران برنامه‌ريزي شود و کشت دانه‌هاي روغني بعد از برداشت برنج در دستور کار قرار گيرد.        
اين مسؤول با اشاره به اينکه آمل بايد به عنوان پايتخت برنج کشور مطرح شود، خاطرنشان کرد: براي اين مهم بايد شرايط و امکانات مهيا شود.  
          
فلاح‌جلودار با تأکيد بر توجه به محصولات کشاورزي در بخش باغي و زراعي، گفت: در زمينه بيمه روستايي سرمايه‌گذاري خوبي شد و دولت در اين بخش کمک‌هاي لازم را دارد و مردم هم بايد همراه با دولت باشند.
استاندار مازندران در پايان از همه كشاورزان خواست تا با توجه به تغيير اقليم و تكرار حوادث در اسرع وقت نسبت به بيمه محصولات كشاورزي و باغات اقدام نموده تا در صورت تكرار حوادث غير مترقيه نسبت به جبران خسارات اقدام گرديد زيرا دولت در اين بخش اعتبارات خاصي را ندارد فقط در بخش زيرساخت ها خسارات جبران مي شود.
 
آریا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار