انهدام باند سارقان مامورنما در استان، اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مازندران، ارتقاء ضریب امنیت با تشدید طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی و رتبه نخست مازندران در کاهش تصادفات جاده ای، اعم اخبار کوناه مازندران در روز جاری است.
کد خبر: ۲۹۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 14 September 2016
به گزارش تابناک مازندران  به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام پنج نفره باند سارقان مامورنما در شهرستان‌های رامسر و تنکابن خبر داد.
 
وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تحت پوشش مامور انتظامی از مسافران و گردشگردان خارجی در غرب استان مازندران، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرهنگ رستمی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، افرادی ناشناس با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور انتظامی، از مسافران و گردشگران خارجی اقدام به سرقت می‌کند. ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی، رد یکی از سارقان زنی به نام"الف- الف" از طایفه فیوج را در سرقت‌ها شناسایی کردند.
 
ارتقا ضریب امنیت با تشدید طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی
 
فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به تشدید طرح‌های انتظامی،امنیتی و ترافیکی در روزهای پایانی فصل تابستان،گفت: تشدید طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی موجب ارتقا ضریب امنیت می‌شود.
 
سردار سید محمود میرفیضی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در فریدونکنار، بر ضرورت تشدید طرح‌های انتظامی و ترافیکی در سواحل دریا، تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی و برخورد جدی با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی تاکید کرد.
 
وی تصریح کرد: با توجه افزایش حجم بالای سفرهای تابستانی در روزهای پایانی شهریورماه،این طرح‌ها با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سواحل دریا و تفرجگاه‌ها و روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور ومررو خودروها در محورهای مواصلاتی استان و برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
 
مازندران رتبه اول در کاهش کشته‌های جاده‌ای
 
عباس‌علی نجفی، مدیر راهداری مازندران گفت: حمل و نقل جاده‌ای سهم عمده‌ای را در جابجایی مسافر و بار به خود اختصاص می‌دهد و با توجه به لزوم جابجایی و سهم حمل و نقل جاده ای، در این میان معضلات و مشکلات این سیستم حمل و نقل نیز نقش مهمی را در از بین بردن فواید و محسنات این سیستم ایفا می‌کنند.
 
وی افزود: از جمله این معضلات، تصادفات ترافیکی هستند. تصادفات ترافیکی از عوامل بسیار مهم مرگ و میر و صدمات شدید جانی و مالی بوده و آثار سنگین اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن، جوامع بشری را به شدت مورد تهدید قرار داده است. شدت این صدمات در جاده های برون شهری به علت سرعت بالاتر بیشتر از جاده های درون شهری است.
 
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
 
رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز تا پایان هفته خبر داد.
 
سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور خودروها در روزهای پایانی هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه اعمال خواهد شد.
 
وی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه تا ساعت 6 صبح شنبه 27 شهریورماه از محورهای کرج – چالوس، هراز  و سوادکوه ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 26 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 شهریورماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع است.
 
وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل،  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه 26 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.  
 
محمدنژاد، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد همه کامیونها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است. تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه 26 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 شهریورماه  از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از  آب اسک به رودهن ( محدوده مشا ) بصورت یکطرفه است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار