رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حمایت کامل این دستگاه از متولیان اجرایی آزادسازی سواحل دریای خزر خواستار شتاب بخشی بیشتر ازادی سازی سواحل از سوی متولیان اجرایی شد.
کد خبر: ۲۹۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 11 September 2016
به گزارش تابناک مازندران،  حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد روز یکشنبه در جلسه ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران با موضوع ساماندهی اراضی مستحدثه ساحل و حریم دریا که در بندر نوشهر برگزار شد افزود: با توجه به مسئولیت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به عنوان متولی سواحل و اداره بنادر و دریانوردی نیز در دریا ، باید فرآیند آزاد سازی سواحل شتاب گیرد.
 
وی با اشاره به جلوتر بودن دستگاه قضائی نسبت به متولیان اجرائی در اجرای آزاد سازی سواحل در استان افزود: دستگاه قضایی با تمام توان از روند اجرایی آزاد سازی سواحل در جهت حفظ حقوق بیت المال حمایت خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: اگرچه اقدامات خوبی در مازندران تاکنون در این راستا صورت گرفته ولی با توجه به اهمیت موضوع آزادسازی سواحل که قابلیت دگرگون شدن گردشگری و رونق اقتصادی منطقه و حتی کشور را دارد مسئولان با جدیت و همکاری لازم در کمترین زمان اقدام کنند.
 
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مسئولان در راستای آزاد سازی سواحل دقت کنند تا حق و حقوق مردم در این بخش ضایع نشود.
حجت الاسالام تقوی فرد اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان در جهت رضایتمندی مردم و رونق گردشگری در منطقه است و در این زمینه برخورد های صورت گرفته با متخلفان در جهت اذیت و آزار آنها نیست.
 
وی با اشاره به سرقت برق از سوی برخی از متصرفان گفت: باید راهکارهای قانونی در نظر گرفته شود تا ضمن برخورد با این افراد و دیگر دستگاههای ارائه دهنده خدمات زیر بنایی، از دادان مجوز کنترل برق، آب، گاز و تلفن به آنها خودداری شود.
در این جلسه علاوه بر روسای دادگستری ها ، دادستان ها ، فرمانداران استان مازندران و روسای ادارات کل مرتبط با سواحل دریا نیز حضور داشتند.
برچسب ها: حمایت دادگستری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار