تولیدکننده و کارآفرین برتر مرغ مادر گوشتی در اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از تجهیزات و امکانات جدید، کشتار مناسب و کیفی مرغ و ارائه گوشت سفید مطلوب را به بازارهای جهانی و بین‌المللی شاهد باشیم.
کد خبر: ۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ 05 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس قدرت نوری در این باره گفت: ما با تبلیغات گسترده و بازاریابی وسیع صادرات‌مان را به کشورهای مختلف اعم از آذربایجان، ارمنستان، عراق و حتی ترکیه و روسیه در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم با بهره‌گیری از نظرات مشاوران داخلی و خارجی کیفیت تولید و عرضه آن را به بازار ارتقاء دهیم.

وی این مجموعه را شامل 12 فارم با ظرفیت هفت هزار و 800 هزار قطعه مرغ پرورش‌ یافته و تولید 80 میلیون قطعه مرغ گوشتی در پنج سال اخیر عنوان کرد و ادامه داد: ما اقدام به راه‌اندازی واحد خوراک‌سازی و کارتن‌سازی مجموعه آرتا جوجه کردیم و با 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری موفق شدیم این مجموعه را راه‌اندازی کنیم.

تولیدکننده و کارآفرین برتر مرغ مادر گوشتی در اردبیل با انتقاد از پرداخت تسهیلات با نرخ سود بالای 22 درصد به تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف افزود: ما با سود پنج درصد نمی‌توانیم پرداخت این میزان تسهیلات را با نرخ سود 22 درصد تضمین کنیم.

نوری تصرف بازار مرغ و طیور را به دست شرکت‌های ترکی و آذری در مناطقی از کشور آذربایجان یادآور شد و عنوان کرد: ما نه صرفا برای به دست آوردن سود بلکه با هدف ارائه کیفی محصول رقابت‌مان را در بازارهای منطقه انجام داده و حتی صادرات‌مان را به کشور روسیه نیز در تحریم‌های اخیر دنبال می‌کنیم.

وی صادرات مرغ و تخم‌مرغ را به کشورهای مختلف یادآور شد و گفت: ما با کمترین قیمت حدود یک‌هزار و 300 تومان جوجه و به کشورهای یاد شده عرضه می‌کنیم و قرارداد صادرات 2 میلیون تخم‌مرغ را نیز با کشور روسیه به امضا رساندیم تا در سال آینده بتوانیم این صادرات را انجام دهیم.

نوری ادامه داد: همسو با سیاست‌های صادرات جهانی و بین‌المللی ما روی کیفیت بیشتر اصرار داریم و هر ماه سعی داریم از 6 مشاور خارجی استفاده کرده و از ایده‌های جدید آن‌ها بهره بگیریم.

وی پرداخت حق و حقوق پرسنل را با توانمندی‌ و دلسوزی نیروهای فعال در این کارخانه یادآور شد و گفت: ما هیچ تاخیر و تعللی را در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و پاداش آن‌ها انجام نمی‌دهیم.

نوری برنامه‌های کوتاه مدت شرکت آرتا جوجه را تکمیل 2 فارم مرغ مادر گوشتی و یک فارم تولید محصولات متنوع در این حوزه اعلام کرد و افزود: با تکمیل کشتارگاه این مجموعه بیش از هشت هزار قطعه کشتار روزانه در این مجموعه اتفاق می‌افتد.

تولیدکننده و کارآفرین برتر مرغ مادر گوشتی در اردبیل تجهیز سه واحد به ظرفیت 100 میلیون قطعه را از برنامه‌های اولویت‌دار عنوان کرد و گفت: خط اتوماتیک کشتار با هدف جداسازی نای مرغ و عرضه آن به شکل پاک شده به بازار انجام می‌شود و ما با استفاده از بخار آب و خیس کردن و پرکنی طیور سعی داریم تا کشتار انجام شده و با تاریخ مصرف مشخص وارد بازار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار