مدير کميته امداد امام خميني(ره) بابل:
85 منزل مسکوني مددجويان بابل در طوفان اخير از 20 الي 95 درصد تخريب شد
کد خبر: ۲۹۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 08 September 2016
به گزارش تابناک مازندران،  طوفان بامداد جمعه 12 شهر يورماه گذشته در استان مازندران به شش هزار واحد مسکوني و صدها واحد توليدي و تجاري خسارت زد.
 
سيد حسين سليمانيان درگفتگو باخبرنگاران رسانه دربابل،بااشاره به اينکه در پي وقوع طوفان صبح جمعه گذشته تعداد 85 باب منزل مسکوني مددجويان کميته امداد بابل از 20 الي 95 درصد تخريب و دچار خسارت شده افزود:خسارت ناشي از وقوع طوفان به خانه هاي مسکوني مددجويان کميته امداد بابل را دو ميليارد و 500 ميليون ريال برشمرد که طي هماهنگي با فرمانداري بابل ، ارائه اقدامات امدادي و خدماتي اين خانواده ها در اولويت قرار گرفته است..         
وي بابيان اينکه به احتمال زياد اين آمار هم ظرف روزهاي آينده نيز افزايش مي يابد اظهارداشت: درصدد مي باشيم تا اعتباراتي از سوي اداره کل کميته امداد مازندران براي اين خسارت ديدگان دريافت کنيم.     
   
سليمانيان بابيان اينکه جشن عاطفه هاي امسال، در دو مرحله که در مرحله اول از 12 الي 25 شهريور و در مرحله دوم از دهم مهر تا قبل از ماه محرم در کليه مدارس بابل برگزار خواهد شدخاطرنشان کرد:جشن عاطفه هاي امسال داراي يک ويژگي بارز نسبت به سال هاي گذشته دارد و آن اين است که برگزاري جشن عاطفه ها از پايگاه محوري که به صورت ثابت در نقاط مختلف شهر مستقر بودند خارج و همکاران به صورت سيار در طرحي به نام طرح کوله پشتي مهر عاطفه ها به شکل توزيع نايلکس و پاکت در بين افراد خاص ، خيرين، بازاريان و اصناف توزيع خواهد شد.     
 
اين مسئول در جشن عاطفه هاي سال گذشته يک ميليارد ريال هداياي نقدي و غيرنقدي از سوي مردم نوعدوست جمع آوري شد اظهارداشت: در بين يک هزار و 300 دانش آموز و 300 دانشجو که هم اکنون تحت پوشش کميته امداد مي باشند، توزيع شده است.    
هشت هزار و 658 خانواربرابر با 15 هزار و 495 نفر در شهرستان 511 هزار نفري بابل تحت پوشش کميته امداد امام خميني(ره( قرار دارند که در سال گذشته مبلغ 67 ميليارد و 500 ميليون ريال به مستمري بگيران ان پرداخت شد
 
آریا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار