کد خبر: ۲۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 29 April 2015

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: عرضه کنندگان حلیم و آش در ایام ماه مبارک رمضان باید شناسنامه دار شده و سایر عرضه کنندگان غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شوند.

به گزارش ایرنا نعمت الله ترکی روز سه شنبه در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران در سال جاری افزود: اتاق اصناف تهران و اتحادیه مربوط باید نسبت به شناسایی عرضه کنندگان حلیم و آش در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کرده و برای آنان مجوز صادر کنند.

وی گفت: تنها واحدهایی که از سوی اتحادیه و اتاق اصناف معرفی می شوند حق داشته باشند نسبت به عرضه حلیم و آش اقدام کرده و سایر افرادی که به صورت غیرمجاز و بهداشتی عرضه می کنند از سطح شهر جمع آوری شوند.

ترکی تاکید کرد: اتحادیه مربوط و اتاق اصناف از هم اینک نسبت به شناسایی و صدور مجوز اقدام کرده تا در ایام ماه مبارک رمضان شاهد وضعیت ناخوشایند عرضه از سوی هر فردی نباشیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران تاکید کرد: اتحادیه و اتاق اصناف به هیچ عنوان اجازه فعالیت به افراد فاقد صلاحیت برای عرضه آش و حلیم ماه مبارک رمضان ندهند.

وی خواستار آن شد واحد های عرضه کننده زولوبیا و بامیه ایام ماه مبارک رمضان نیز شناسنامه دار باشند و از فعالیت دیگران در این زمینه جلوگیری به عمل آید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار