معاون فرماندار بابلسر خسارت ناشی از توفان بامداد جمعه در این شهرستان را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 03 September 2016
 به گزارش تابناک مازندران، مهدی محمودی چراتی عصر شنبه گفت که این میزان خسارت پس از بازدید میدانی کارشناسان از مناطق شهری و روستایی برآورد شده است.
 
وی افزود : توفان شدید و سیلاب ناشی از بارندگی رگباری جمعه موجب آب گرفتگی معابر ، طغیان رودخانه و سقوط درختان و قطعی آب و برق ، تخریب بخشی از واحدهای مسکونی و تجاری در این شهرستان شده بود .
 
محمودی گفت که بعد از وقوع طوفان ، تندباد و رعد و برق بلافاصله جلسه ستاد بحران تشکیل و اکیپی متشکل از مدیران و مسئولان در فرمانداری شهرستان مستقر شدند و بعد از بازدید به همراه نیروهای خدمات رسان و امدادی جهت رفع مشکلات موجود به محل های حادثه عزیمت کردند .
 
وی با بیان اینکه طوفان جمعه مازندران در چند دهه اخیر کم سابقه بوده است ، افزود : متاسفانه با توجه به خسارات فراوانی که بر اثر طوفان در دیگر شهرستان ها وارد شد ، خسارات شهرستان بابل چندان مورد توجه قرار نگرفته است.
معاون فرماندار بابلسر گفت : در حال حاضر تا این لحظه آب ، برق ، گاز و تلفن این شهرستان وصل شده و مردم بابلسر در این زمینه هیچگونه مشکل خاصی نخواهند داشت.
وی افزود : با توجه به خسارت وارد شده به اموال مردم و پیگیری های مستمری که با مدیرکل ستاد بحران در استان داشته ایم ، بنا براین شد تا آنجایی که در توان خزانه دولت است ، جهت مساعدت و همکاری و همدردی ، خسارات وارده به مردم پرداخت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار