محمود فکری سر مربی تیم فوتبال پرطرفدار نساجی مازندران پس از تساوی ۳- ۳ مقابل گل گهر سیرجان استعفا داد . نساجی از ۵ بازی انجام گرفته در یک بازی برنده بوده ودر ۳ بازی مساوی کرده و یکبار هم بازنده بوده است.
کد خبر: ۲۸۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 02 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمود فکری بدنبال تساوی ۳-۳ تیم نساجی قائم شهر با گل گهر سیرجان از هدایت این تیم قائم شهری استعفا داد.
 
فکری که فوتبال حرفه ای خود را با تیم نساجی آغاز نمود و از این تیم به استقلال تهران راه یافت در حالی هدایت این تیم را بر عهده گرفت که امیدواری بسیاری به نتایج کسب شده توسط او در لیگ دسته اول سال جاری وجود داشت.
 
وی پس از بازی اعلام کرد : به دلیل مشکلات ومصائب زیاد این تیم و نبودن راه کار درستی برای بیرون رفتن از این بن بست و بالاخره بازیکن سالاری و بی نظمی ها دیگر توان حضور و فعالیت برای تیم محبوب خود در مازندران را ندارم و رسما کناره گیری خودم را از هدایت این تیم اعلام می کنم.
 
سرمربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: مشکلات مکرر این تیم نتوانست مرا به ماندن قانع کند با این حال به علت تعهد و علاقه ای که به این تیم دارم از همین جا اعلام می کنم که اگر از من خواسته شود تا برای تیم نساجی مشاوره بدهم با تمام توان در خدمت هستم و حاضرم برای نساجی همکاری های مشاوره ای داشته باشم.
 
فکری متأسفانه هواداران الفاظی را به یکی از مربیان تیم می‌گفتند که واقعاً علتش را نمی‌دانم، وقتی به کادر فنی من فحاشی می‌کنند، یعنی به من فحاشی کرده‌اند. شاید لیاقت هواداران همان بازیکنانی هستند که در این تیم به دنبال بهانه‌‌گیری هستند. همان بازیکنانی که تمرینات را تعطیل می‌کردند.
 
نساجی از ۵ بازی انجام گرفته در یک بازی برنده بوده ودر ۳ بازی مساوی کرده و یکبار هم بازنده بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار