کد خبر: ۲۸۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 22 August 2016


کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان با قابل قبول توصیف کردن عملکرد شاگردان لوزانو در ریو 2016 گفت: از امروز باید به فکر المپیک 2020 باشیم.

بهنام محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی چند سال اخیر والیبال ایران توسعه بسیار خوبی داشته و امروز یکی از قدرت‌های اصلی جهانی به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: این تیم با کسب موفقیت‌های بسیار خوب طی سال‌های اخیر، هنوز از نظر کسب تجربه و دیدن میادین معتبر جهانی و بین‌المللی به نقطه مطلوب نرسیده و شاهد بودیم که امسال برای نخستین‌بار پس از 52 سال ما به المپیک رفتیم.

این پیشکسوت افزود: بنابراین صعود از مرحله گروهی و راه یافتن در جمع هشت تیم برتر المپیک برای تیم ملی والیبال ما عملکرد قابل قبولی است، اما نباید به این نقطه قانع باشیم، چرا که والیبال ایران استحقاق بسیار بیشتری دارد.

محمودی گفت: به عنوان نمونه در دیدار برابر ایتالیا بازیکنان ایران مغلوب تجربه بالای بازیکنان حریف شدند و شاهد بودیم که در دفاع و به ویژه در دفاع عقب زمین، ایتالیایی‌ها به مراتب از ما ضعف‌تر عمل کردند.

وی بیان داشت: البته ما هنوز در زدن سرویس ضعف‌های بسیاری داریم و تیم‌هایی در دنیای امروز موفق می‌شوند که تکنیک سرویس زدن آنها بی‌نقص باشد.

کاییتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان افزود: به هر حال ما شاهد عملکرد بسیار خوبی از سوی شاگردان لوزانو در سال‌های اخیر بودیم و با توجه به اینکه تعدادی از این تیم به زودی بازنشسته می‌شوند، از امروز باید به فکر آینده باشیم.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم موفقیت‌های والیبال در آینده نیز تکرار شود، از همین امروز باید به فکر المپیک 2020 باشیم و اگر برنامه‌هاریزی، سرمایه‌گذاری و تدبیر لازم را بیاندیشیم، به طور قطع والیبال ما توانایی رفتن روی سکو و کسب مدال در المپیک آینده را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار