رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید با یک خودروی پژو در محور شهرستان پارس‌آباد، ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۸۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 19 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از تسنیم، داور طاعتی در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این تصادف خونین اظهار داشت: حدود ساعت نه دیشب بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری  پراید و پژو پارس در حوالی روستای بران واقع در 45 کیلومتری پارس آباد که به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده و 4 نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان باختند.

وی گفت: در این حادثه 8 نفر از سرنشینان خودروها مجروح که به سرعت توسط آمبولانس‌های اکیپ امداد هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان پارس‌آباد منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد افزود: این حادثه دیشب بر اثر برخورد مستقیم یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژوه پارس در نزدیک روستای بران اتفاق افتاد بلافاصله دو تیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات از پایگاه امداد و نجات بین شهری سربند محل حادثه اعزام شدند که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار