آیت الله جوادی آملی از مسئولان کشوری ، استانی و بویژه شهرستان آمل خواست تا بر ساخت سد هراز نظارت کامل و دقیق داشته باشند.
کد خبر: ۲۷۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 15 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روز دوشنبه فرمانداری آمل ، استاد حوزه علمیه قم ، این توصیه را در نشست شورای اداری شهرستان آمل که در حضور وی در دماوند برگزار شد ، ارائه کرد.

وی در این نشست که عصر دیروز یکشنبه با حضور مسئولان دستگاههای مختلف اجرایی شهرستان امل برگزار شد ، با فراخواندن تمامی مسئولان به رعایت تقوا و امانتداری ، بر ضرورت تمرکز بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

او در خصوص اجرای طرح های عمرانی در شهرستان آمل و نیز توجه به بخش کشاروزی در این شهرستان به مسئولان تذکر داد .
جوادی آملی گفت : با توجه به این که سد هراز بر روی رودخانه پر آب هراز در بالادست شهر آمل در دست ساخت است ، انتظار می رود تا متولیان استانی و شهرستانی بر ساخت این سد مهم نظارت کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: سد هراز آمل باید عاقلانه ، عالمانه ، محققانه و دقیق ساخته شود به طوری که دیواره های این سد در برابر فشار زلزله های 7 ریشتری هم مقاومت و تحمل داشته باشد.
جوادی آملی گفت : همه مسئولان از فرمانداری و استانداری موظفند که سد فولادی بسازند ، چرا که در مسیر سد پایین آمل چندین شهر و روستا قرار دارد که باید با فهم دقیق و حساب شده برای آن کار شود.

وی افزود : در زمینه کشاورزی هم باید توجه لازم داشته باشند ، چرا که توجه به کشاورزی ایران اسلامی و نظام اسلامی را از احتیاج به بیگانگان حفظ می کند.
برچسب ها: جوادی آملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار