بعد از پنج روز، چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که با استقبال خوب دانش‌آموزان در اردبیل برگزار شد، به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 25 April 2015
به گزارش فارس، در آیین اختتامیه جشنواره فیلم رشد که امشب در این شهر برگزار شد، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: در چهار روز برگزاری جشنواره فیلم رشد در 19 ناحیه و منطقه آموزشی استان بیش از 65 هزار و 684 نفر دانش‌آموز و جمعی از اولیا و فرهنگیان از فیلم‌های منتخب آموزشی و تربیتی دیدن کردند.

کمال عالی‌زاده تصریح کرد: در مناطق روستایی و عشایری که امکان اکران فیلم در سالن‌ها وجود نداشت، به صورت اکیپ‌های سیار این فیلم‌ها به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: در طول برگزاری این جشنواره دانش‌آموزان از فعالیت‌های جنبی از جمله قصه‌گویی، داستان‌نویسی، برپایی نمایشگاه از کارهای دستی و سایر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی نیز بهره‌مند شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در طول برگزاری این جشنواره سعی کردیم تا دانش‌آموزان در مناطق و نواحی 19گانه استان با ابزار آموزشی فیلم که یکی از ابزارهای خوب تفهیم مسائل و موضوعات مختلف است، آشنایی پیدا کرده و زمینه حرکت مطلوب و سازنده در این زمینه فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار