بر اثر سوانح رانندگي در دو حادثه جداگانه در محور هاي"بابل – قائم شهر" و "رامسر- تنکابن"، دوسرنشين خودروها و يکي از رانندگان جان باختند و راننده ديگر به شدت مصدوم شد.
کد خبر: ۲۷۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 07 August 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از آريا، در ساعت 1 بامداد روز گذشته در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان تنکابن، مبني بر وقوع حادثه رانندگي منجر به فوت ، ماموران انتظامي اين شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.
 
ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه خودروي سواري پژو پارس سفيد رنگ به  رانندگي فردي به نام" علي- س"24 ساله ساکن تنکابن و سرنشيني فردي به نام "کامران- گ" که با سرعت بالا در حال تردد بودند، با جدول بتوني کنار جاده برخورد کردند. در اين حادثه سرنشين خودرو در دم جان باخت و راننده خودرو به شدت مصدوم شد که با توجه به حضور عوامل اورژانس 115 اين فرد نيز قبل از رسيدن به مرکز درماني جان باخت.
 
در همين ارتباط، در محور"بابل – قائم شهر" در ساعت 2و11دقيقه بامداد براثر واژگوني يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس، ماموران کلانتري 12 "کشاورز" شهرستان بابل، سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.
 
ماموران با حضور در محل حادثه دريافتند، فردي به نام"مبين – ج" سرنشين خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد و راننده خودرو به شدت مصدوم شد که با حضور عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شد . علت حادثه در دست بررسي کارشناسان پليس راه قرار دارد.
برچسب ها: تصادفات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار