کد خبر: ۲۷۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 02 August 2016
استاندار مازندران گفت: نرخ بیکاری استان در سال گذشته 12.7 درصد بوده که امسال به 12.1 رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح پیش از ظهر امروز در همایش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران که به‌مناسبت سالروز تأسیس این شورا در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شورای تبلیغات اسلامی در تبلیغات، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای سیاست‎های کلی نظام جایگاه ارزشمندی دارد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات ما برای تحقق منویات رهبری باشد، تأکید کرد: شاخص اصلی در سبک زندگی در خانواده و اجتماع بحث فرهنگی است.

استاندار مازندران با اشاره به هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: دولت بخشی از نظام و مجری سیاست‌ها است.

استاندار مازندران اساسی‌ترین اقدام دولت که در حال انجام است را اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطرنشان کرد: گفتمان اقتصادی باید توسط نخبگان و روحانیون و ائمه جمعه دنبال شود.

این مسؤول با اعلام اینکه 62 هزار شغل در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: نرخ بیکاری سال قبل 12.7 درصد بوده که امسال به 12.1 درصد رسیده است.

فلاح بانوان تحصیل‌کرده استان را چهار درصد بیشتر از استان‌های دیگر عنوان کرد و یادآور شد: وقتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان بیشتر باشند بالطبع مطالبات ما هم بیشتر است.

وی خواستار حضور مسؤولان شورای تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در جلسات شورای اداری شد و اضافه کرد: حضور مسؤولان تبلیغات اسلامی در شورای اداری و ارتباط با فرمانداران به بالندگی نظام کمک می‌کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان مازندران در همه بخش‌های اقتصادی اعم از صنعت، گردشگری و کشاورزی نمود خاصی دارد، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک طرح و پروژه نیست و باید جنبه فرهنگی این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این مسؤول اقتصاد مقاومتی را یک جریان عنوان کرد و یادآور شد: بحث اقتصاد مقاومتی باید از خانواده شروع شود و بعد در جامعه مورد بررسی قرار گیرد.

فلاح شورای تبلیغات اسلامی را مهم‌ترین نهاد و ارکان انقلابی در کشور دانست و بیان کرد: هیچ مدیری در استان نیست که با این نهادهای انقلابی همکاری نکند.

وی استقلال ملی کشور را از مسائل مهم برشمرد و افزود: تقویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برنامه‌های کوتاه و بلندمدت باعث پیشرفت‌های بسیاری می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه امیدوار کردن مردم نیاز امروز جامعه است، تاکید کرد:  مدیران و مسؤولان خود را وقف مردم کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار