کد خبر: ۲۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 24 April 2015
عضو مجمع نمایندگان مازندران، با اشاره به چاپ آگهی مناقصه قطعه دوم مترو آمل – تهران، گفت: نیمه اول ۹۴ اجرای قطعات راه‌آهن مترو آمل- تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، عزت‌الله یوسفیان‌ ملا امروز در هفتمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرسنان آمل واقع در دانشگاه شمال، با اشاره به چارت سازمانی فرمانداری ویژه آمل ، اظهار داشت: از سه سال گذشته برای اخذ مجوز فرمانداری ویژه در آمل با کارشناسی‌های لازم با دولت و مسئولان وزارت کشور نشست‌های متعددی برگزار کردم.

وی افزود:خوشبختانه این امر مهم در آمل محقق شد و هم‌اکنون منتظر اجرای چارت سازمانی هستیم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: در سال 1386 تنها بخش کوچکی از آمل آن هم فقط چهار روستا در حال استفاده از گاز و عملیات گازرسانی بود که هم‌اکنون اکثر روستاها و شهر آمل گازدار شدند.

عضو کمیسیون مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تا یک ماه آینده 6 روستای دیگر بهره‌مند از گاز شده تا پرونده گازرسانی در روستاهای بخش دشت و جلگه بسته شود، تصریح کرد: همچنین در بخش راه مواصلاتی محور هراز و چهارخطه کردن آن پیمانکاران به صورت تمام وقت و سه شیفت در حال تلاش هستند.

وی با تاکید براینکه در کنار پروژه جاده هراز، طرح بزرگ مترو آمل- تهران ابتدای محور این راه در دست پیمانکار اول در دست اجرا است، گفت: اکنون حدود 20 کیلومتر از عملیات با اعتبار 77 میلیارد تومانی در اختیار پیمانکار گرفته است.

یوسفیان‌ملا افزود:در ادامه کار این پروژه ملی در روزنامه جمهوری اسلامی نیز آگهی مناقصه قطعه دوم مترو آمل- تهران منتشر شده است که تونل‌هایی در مسیر آمل و لاریجان درنظر گرفته شده و امیدواریم تا نیمه امسال همه قطعات راه‌آهن مترو آمل- تهران به پیمان برود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت 18 پیمانکار در جاده هراز با توزیع تقسیم‌بندی فعالیت‌ها بیان و عنوان کرد: اکنون مهم‌ترین مسئله فرودگاه تهیه زمین و تائید کارشناسی در مسیر آن است که هنوز کارشناسی آن قطعی نشده تا ردیف‌های اعتباری‌اش تهیه شود.

وی با بیان اینکه در بخش درمان بیمارستان ابتدای بخش امامزاده عبدالله از سال 1364 کلنگ‌زنی شد ولی اقداماتی شکل نگرفته بود، افزود: اکنون عملیات ساختمانی آن پایان یافته و منتظر تجهیز کامل آن برای افتتاح هستیم.

یوسفیان‌ملا با اشاره اجرای پروژه مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس در این شهرستان یادآور شد: توجه خیران به دانش‌آموزان همراه مدارس باشد والدین برخی امکانات را ندارند و تامین هزینه مالی را ندارند.

عضو کمیسیون برنامه‌ریزی بودجه مجلس با اعلام اینکه هم‌اکنون ساخت سه مدرسه سائیج‌محله، کمدره و میخران در حال اجرا است، اظهار داشت: سه مدرسه دیگر در روستاهای معلم‌کلا، کلاکسر و محمدآباد با موافقت رئیس سازمان نوسازی مدارس امسال کلنگ می‌زنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار