کد خبر: ۲۶۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 31 July 2016


رئیس هیأت فوتبال البرز گفت: این استان ظرفیت و توانمندی داشتن یک نماینده در لیگ برتر فوتبال کشورمان را دارد.

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: البرز اگر چه استانی نوپا و تازه تاسیس است، اما در رشته‌های مختلف ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود:‌ به عنوان نمونه در برخی از رشته‌های رزمی مانند تکواندو و همچنین رشته‌هایی مانند اسکی، استان البرز یکی از قطب‌های اصلی کشور به شمار می‌آید.

رئیس هیأت فوتبال استان البرز تصریح کرد: در رشته ورزشی پرطرفدار و محبوب فوتبال نیز این استان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیادی دارد، اما متاسفانه هنوز به جایگاهی که استحقاق آن را دارد،‌ دست نیافته است.

محمودی گفت: در حوزه زیرساختی استان البرز و شهرستان کرج قابلیت بسیار خوبی دارد و در حال حاضر ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان یکی از ورزشگاه‌های کشور شناخته می‌شود که از سوی بازرسان و ناظران AFC مورد تایید قرار گرفته است.

وی بیان داشت: بنابراین در این ورزشگاه می‌توان مسابقات مهم در سطح بین‌المللی برگزار گردد و این در حالی است که بسیاری از استان‌های کشور و حتی استان‌های دو نماینده در لیگ برتر دارند، از این امکانات محروم هستند.

رئیس هیأت فوتبال استان البرز افزود: از سوی دیگر ورزشکاران و مربیان بزرگی در استان البرز پرورش یافته و به تیم‌های ملی راه یافتند و در حال حاضر تعدادی از بازیکنان رده‌های مختلف تیم ملی را بازیکنان البرزی تشکیل می‌دهند.

محمودی ادامه داد: در داوری فوتبال نیز ما ظرفیت و امکانات خوبی داریم و در حال حاضر تعدادی از داوران بین‌المللی که رقابت‌های مختلف باشگاهی از جمله لیگ برتر را سوت می‌زنند، البرزی هستند.

وی اظهار داشت: این در حالی است که آقای مسعود مرادی به عنوان یکی از پیشکسوتان داوری که سابقه بهترین داور آسیا و قضاوت دیدارهای مهم بین‌المللی را در کارنامه خود دارد نیز از اهالی این استان است.

رئیس هیأت فوتبال استان البرز تصریح کرد: اگر بتوانیم از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به درستی استفاده کنیم، به طور قطع استان البرز می‌تواند به جایگاه واقعی خود در فوتبال دست‌یابد.

محمودی گفت: متاسفانه به دلیل مسائلی که پیش آمد، سال گذشته سایپا از استان البرز رفت و این در حالی است که البرز می‌تواند یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

وی در پایان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی هیأت فوتبال راه‌یابی یک تیم بومی به لیگ برتر است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و حمایت مسؤولان ارشد استان به این مهم دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار