فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: طرح تابستانی پلیس برای انضباط بخشی به عبور و مرورها و ترافیک تا چهارم مهر ماه امسال ادامه دارد.
کد خبر: ۲۵۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 04 July 2016

سید حجت فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از 15 تیر ماه طرح تابستانی خودمان را با هدف تامین امنیت مسافران در محورهای مواصلاتی و تسهیل در عبور و مرور مردم و کاهش معضلات ترافیکی انجام می‌دهیم و امیدواریم در کنار سایر دستگاه‌ها بتوانیم در طول اجرای این طرح در خدمت هموطنانمان باشیم.

وی گفت: هدف غایی ما این است که مسافران و گردشگران رانندگی ایمن، کم خطر و بدون حادثه‌ای را تجربه کنند تا شاهد بروز حوادث ناگواری نباشیم.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: طرح تابستانی پلیس برای انضباط بخشی به عبور و مرورها و ترافیک تا چهارم مهر ماه ادامه دارد.

فتاحی اظهار کرد: ما در قالب طرح تابستانی قطعا بر قانون‌شکنان سخت‌گیری خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای قانون‌شکن بخواهند امنیت روانی و آرامش مردم را در سفرهای تابستانی بر هم بزنند.

وی حضور کمی و کیفی پلیس را در ایجاد فضای امن همراه با آرامش به ویژه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی ارزشمند توصیف کرد و گفت: با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز از رانندگان انتظار داریم به پلیس کمک کنند تا بدون عبور از خط قرمز زمینه آرامش و امنیت بیشتر در رانندگی‌های فصل تابستان فراهم آید.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: وقوع یک حادثه تلخ رانندگی بنیان و شالوده خانواده‌ای را متزلزل می‌کند و از همین‌رو پلیس با هدف ارتقای انضباط ترافیکی و حاکم کردن روح قانون‌مداری در بین رانندگان سعی می‌کند با تخلفات و تخطی‌ها برخورد و همراهی را با رانندگان منضبط و قانون‌مدار داشته باشد.

فتاحی افزود: آرزوی ما این است که در تعطیلات تابستان امسال در کنار کاهش تصادفات فوتی و جرحی شاهد آن باشیم که هموطنانمان به سلامت به مقصد رسیده و بتوانند از تعطیلات تابستانی بهره‌مند شوند.

وی از همراهی عوامل راهداری، اورژانس، هلال‌احمر، فعالان بخش خدمات رفاهی و بین‌راهی، پمپ بنزین‌ها و سایر مجموعه‌های خدمت‌رسان در مسیر سفر در همراهی با پلیس قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار