کد خبر: ۲۵۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 29 June 2016
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان مازندران ایجاد منطقه آزاد در این استان را پیگیری می کند.

به گزارش تابناک مازندران، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه شورای اداری ساری با بیان اینکه از ظرفیت نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی باید استفاده شود، اظهار کرد: در مجمع نمایندگان مازندران به همراه دستگاه های اجرایی و همچنین هدایت های نماینده ولی فقیه در استان به عنوان پدر معنوی، به دنبال ایجاد فضای توسعه در استان هستیم.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه پایه و اساس همه مسائل، حوزه فرهنگی و ارزشی است، گفت: اولویت اصلی مسائل شهرستان ساری و همچنین مازندران، بحث حمایت از سرمایه گذاری است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تولید باید سرمایه گذاری داشته باشیم و برای این امر نیازمند امنیت هستیم، تصریح کرد: هیچ مسئولیتی برای مسئولان بیشتر از ایجاد شغل نیست.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه برخی برنامه‌ها غیربودجه‌ای است، افزود: ایجاد فضا برای سرمایه گذاری از وظایف مسئولان است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیماری بخشی‌نگری در برخی دستگاه ها مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه نگاه حمایتی به مدیران دارم اما باید عنوان کنم بسیاری از انتصاب های مدیران، غیرمنطقی است.

وی با اشاره به اینکه مدیران امروز، مدیران بودجه ای هستند، اظهار کرد: مدیران استان مازندران از حالت بودجه ای به برنامه ای و فکری باید تغییر موضع دهند.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه ارتباط تحصیلات با نوع کار در انتصاب مدیران مورد توجه قرار گیرد، افزود: تجربه نشان داده افرادی که بر خلاف تحصیلات و تخصص خود در شغلی به کار گرفته می شوند از موفقیت چندانی برخوردار نیستند.

یوسف نژاد گفت: گردشگری از مسائلی است که از آن غافل هستیم در حالی که ظرفیت گسترده ای در این حوزه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اسناد پشتیبان منطقی را درباره مخالفت با انتقال آب دریای مازندران به سمنان را ارائه کردم، تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد را به همراه مجمع نمایندگان پیگیر هستیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شمی
|
-
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
مازندران اسیر دست این نمایندگان قبیله نگر شده.همه میدانند شرق مازندران محل اصلی رسوب دریا است.حتی یک توریست هم میداند اگر در چالوس کسی غرق شود جنازه در نور پیدا میشود و جهت جریان از غرب شروع شده ودر شرق مازندران رسوب میکند.کنار تالاب میانکاله بندر امیراباد درست کردند.موجشکن امیراباد جریان خلیج گرگان را قطع کرد و اب خلیج پسرفت کرد.ساحل بندر ترکمن عقب رفت.الان این همه هزینه برای امیرابادی شد که ابش در حال عقبنشینی هست.صد سال پیش هلندیها سواحل مازندران را بررسی کردند و دریافتند سواحل شرق مازندران قابل کشتیرانی نیست ولی این مدیران نالایق میخواهند حق بندر صد ساله و عمیق نوشهر را برای روستای اجدادیشان ضایع کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار