مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به تفاهمات اولیه بین صدا و سیمای مرکز اردبیل و شهرداری گفت:‌ بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل به شکل مستقیم و زنده از شبکه سبلان پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 18 April 2015
بابک پورپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تیم شهرداری اردبیل علاوه بر طرفداران 10 هزار نفری در ورزشگاه تختی اردبیل بیش از یک میلیون طرفدار نیز در استان دارد که منتظر پخش بازی‌های این تیم از تلویزیون هستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امسال به دلیل برخی مشکلات برخی از بازی‌های تیم شهرداری اردبیل مقابل حریفان خود از صدا و سیمای اردبیل پخش نشد، افزود: امیدواریم با تفاهم انجام شده از سال بعد طرفداران تیم شهرداری اردبیل تمامی بازی‌های این تیم را از صدا و سیما دنبال کنند.

پورپناهی تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل امسال توانسته با برگزاری بازی‌های بسیار خوب و قابل قبول دل هوادارن میلیونی خود را خوشحال کند و با حضور این تیم در لیگ دسته یک مسابقات فوتبال کشور شور و شادابی خاصی در اردبیل به وجود آمده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری اردبیل با برد مقابل تیم فولاد نوین اهواز هدیه بسیار گرانبهایی را به هواداران خود داد و امیدواریم در پایان بازی‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور شاهد حضور تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مسابقات پلی‌آف باشیم.

وی با بیان اینکه بعد از تغییر کادر فنی این تیم تحول عظیمی در آن رخ داده است، افزود: وحدت و همدلی در این تیم حرف نخست را می‌زند و این تیم همیشه از حمایت‌های شهرداری، شورای شهر، سازمان فرهنگی ورزشی و طرفداران پرشور اردبلی بی‌نصیب نمانده است.

پورپناهی با بیان اینکه هم اکنون تیم شهرداری اردبیل به یکی از تیم‌های قوی در مسابقات لیگ دسته یک کشور تبدیل شده است، گفت:‌ این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن در مسابقات پیش رو دارد که امیدواریم یک روز حضور این تیم در لیگ برتر کشور را شاهد باشم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار