کد خبر: ۲۴۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 12 June 2016
مدیرعامل اتحادیه باغ‌داران مازندران گفت: وقتی با رسانه‌ها صحبت می‌کنیم برخی مدیران علیه نقطه‌نظرات موضع می‌گیرند و ضعف مدیریتی خود را با کشاندن به دادگاه و ایجاد تشنج می‌پوشانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیر عامل اتحادیه باغ‌داران مازندران در اردیبهشت ماه امسال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بیش از 10 هزار تن پرتقال به دلیل بی‌تجربگی متولیان تنظیم بازار فاسد و دور ریخته شد که به همین دلیل به دادگاه کشانده شد.

محمدرضا شعبانی مدیرعامل اتحادیه باغ‌داران مازندران با تایید احضارش به دادگاه در این‌باره در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: وقتی با رسانه‌ها صحبت می‌کنیم برخی مدیران علیه نقطه‌نظرات موضع می‌گیرند و ضعف مدیریتی خود را با کشاندن به دادگاه و عرصه تشنجی وادار به عقب‌نشینی در این زمینه می‌کنند.

وی افزود: عده‌ای از مدیران بحث‌های غیرمنطقی و غیراصولی دارند، مدیران ضعیف با هجمه و ورود به دستگاه قضایی قصد دارند جلوی آزاداندیشی و زبان ما را بگیرند که منتقد به عملکرد آنان نباشیم.

این مسؤول با اشاره به انجام مصاحبه‌ای برای خرابی پرتقال‌های ذخیره شده برای تنظیم بازار شب عید، بیان کرد: در این زمینه وارد بحث دادگاه شدیم تا از نظریات علمی و کارشناسی دفاع کنیم.

*برخی مدیران با ورود به دادگاه مشکلات را حل می‌کنند

شعبانی با بیان اینکه برخی مدیران عملکرد خوبی ندارند، اضافه کرد: در حقیقت می‌خواهند جلوی زبان ما را بگیرند و اجازه ندهند حرف‌های خود را بیان کنیم و آنها را در سینه‌های خود نگه داریم تا به مدیران بر نخورد اینها به نظر من ضعف در مدیریت بخش کشاورزی است.

وی با اعلام اینکه بخش کشاورزی هزینه بسیار بالایی برای تولید دارد، تصریح کرد: علاوه بر هدر رفتن محصولات کشاورزی در بحث توزیع، حجم بالایی از این محصولات دور ریخته می‌شود، وقتی حرف بزنیم فوری ما را به دادگاه می‌کشانند و می‌گویند اینها کذب است.

مدیرعامل اتحادیه باغ‌داران مازندران افزود: برخی مدیران قصد دارند با ورود به دادگاه این مشکلات را حل و فصل کنند در صورتی‌ که اگر واقعیت دارد رو در رو در بحث علمی گفت‌وگو و قانع کنند.

این مسؤول یادآور شد: اتفاقاتی که در بخش کشاورزی می‌افتد نباید با بزرگ‌نمایی کوچک شود اینها در بخش کشاورزی یک واقعیت است.

شعبانی اضافه کرد: بسیاری از کشاورزان و باغ‌داران تماس گرفتند و واقعیت حرف‌ها را کاملاً مثبت ارزیابی کردند و گفتند حرف‌های کاملاً درستی است.

وی با تأکید بر اینکه برخی مدیران با ورود به دادگاه جلوی ضعف مدیریتی خود را بگیرند و ثابت کنند که شایعه بوده است، خاطرنشان کرد: در صورتی‌ که بیان حرف آزاد است و انتقاد موجب اصلاح شکوفایی بخش می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه باغ‌داران مازندران در پایان گفت: اگر توان انتقادپذیری و اصلاح‌طلبی را نداریم باید بدانیم داریم پسروی کرده و سایر رقبا را از میدان خارج کرده و با تهدید و ارعاب میز خودمان را نگه می‌داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار