کد خبر: ۲۴۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز از آغاز عملیات اصلاح و بهسازی آسفالت جاده چالوس خبر داد.

عباس صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: محور کرج – چالوس یکی از چهار جاده زیبای دنیا به شمار می‌آید که همین امر گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر این محور یکی از اصلی‌ترین جاده‌های کشور و پل ارتباطی دو استان تهران و البرز به استان مازندران به شمار می‌آید و سالانه چند میلیون هزار خودرو در آن تردد می‌کنند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز تصریح کرد: به همین دلیل جاده چالوس یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین جاده‌های کشور و خاورمیانه بوده و لازم است طرح‌هایی با هدف ایمن‌سازی، نوسازی و بهسازی این جاده به طور مداوم در دستور کار داشته باشیم.

صفری گفت: یکی از این طرح‌ها مربوط به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز و بهسازی و نوسازی گاردریل‌های حاشیه جاده به ویژه در محدوده رودخانه و دریاچه سد کرج است.

وی بیان داشت: این طرح در دستور کار قرار دارد و با تاکید مدیریت ارشد استان البرز، اجرای آن با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: طرح دیگر مربوط به بهسازی و نوسازی روکش آسفالت این جاده بود که تاکنون 50 درصد جاده انجام شده است.

صفری گفت: با توجه به تامین بخشی از اعتبارات و بودجه لازم، تصمیم گرفته شد که از کاهش سفرهای مردم در ماه مبارک رمضان برای پیگیری پروژه فوق استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: این طرح از روز گذشته آغاز گردیده و پیمانکار از ساعت 8 صبح تا 15 اقدام به اجرای پروژه می‌کند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا اجرای این طرح موجب کندی در تردد خودروها نمی‌شود، گفت: ما همواره با مشکل ترافیک در این جاده روبه‌رو هستیم و نمی‌توانیم کارهای مربوط به بهسازی و ایمن‌سازی جاده چالوس را به دلیل ترافیک انجام ندهیم.

صفری گفت:‌ به همین دلیل از فرصت کاهش مسافرت‌ها در ماه مبارک رمضان استفاده می‌کنیم و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم بخش‌هایی از آسفالت این محور را اصلاح و نوسازی کنیم.

وی تصریح کرد: در زمان اجرای پروژه فوق که طی ساعت 8 صبح تا 15 انجام می‌شود، تردد خودروها با محدودیت‌هایی روبه‌رو می‌شود، اما در صورت همکاری مردم مشکلی در روند حرکت خودروها ایجاد نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار