کد خبر: ۲۴۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 08 June 2016
دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: هشت کشتی‌گیر مازندرانی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2016 کشتی آزاد امروز راهی آمریکا شدند.

تابناک مازندران/ غلام‌رضا نوری‌زاده با اشاره به رقابت هشت تیم برتر دنیا در دو گروه، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات کشتی آزاد جام جهانی هشت کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی راهی آمریکا شدند.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در این پیکارها با 16 کشتی‎گیر راهی لس‌آنجلس آمریکا شد که هشت ملی‌پوش مازندرانی هستند.

دبیر هیأت کشتی مازندران افزود: رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور و بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم، سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم، سعید داداش‌پور در 70 کیلوگرم،حسن یزدانی در 74 کیلوگرم، عباس طحان در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم به عنوان هشت کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

این مسؤول با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی 2016 آمریکا، اظهار کرد: این مسابقات در روزهای 22 و 23 خرداد در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

نوری‌زاده ادامه داد: تیم ملی ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های آمریکا، آذربایجان و هند هم‌گروه است که پس از انجام دیدارهای دوره‌ای دو تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه تیم ملی ایران از گزینه‌های اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌های جام جهانی است، گفت: تیم ملی کشتی در پنج دوره گذشته قهرمان جام جهانی شد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار