کد خبر: ۲۳۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 29 May 2016
امیدواریم سودهای ناشی از افزایش قیمت مرغ به جیب تولیدکنندگان برود نه اینکه همانند گذشته باز هم شاهد متضرر شدن آنان باشیم.

به گزارش تابناک مازندران، با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان شاهد افزایش قیمت مرغ به‌عنوان یکی از کالاهای اساسی هستیم که این موضوع نگرانی‌هایی را برای مصرف‌کنندگان به‌وجود آورده است.

نکته مهم این است که در اخبار قبلی از سوی مسؤولان اعلام شد برای ماه مبارک رمضان افزایش قیمت نداریم و همچنین احتمال افزایش قیمت آن در روزهای آینده نیز وجود دارد.

با توجه به اینکه مازندران در تولید مرغ به‌عنوان قطب در کشور محسوب می‌شود؛ انتظار مردم این است که قیمت این محصول در این استان نسبت به سایر نقاط کشور متفاوت باشد.

البته نمی‌توان از این مسأله گذشت که تولیدکنندگان مرغ در سال گذشته حوادث تلخی را تجربه کردند و حتی برخی مجبور به تعطیلی واحد تولیدی خود شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر مرغ از قیمت، منطقی و متعادلی در بازار برخوردار است.

دلاور حیدرپور بیان کرد: قیمت مرغ زنده 3 هزار و 200 و مرغ گرم 5 هزار تومان بوده که در حال حاضر قیمت مرغ زنده 4 هزار و 300 و مرغ گرم 6 هزار و 500 تا 6 هزار و 700 تومان رسیده است.

وی یادآور شد: در گذشته مرغ از قیمت خوبی برخوردار نبوده به‌طوری‌که بسیاری از تولیدکنندگان متضرر شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه نگرانی در زمینه تأمین مرغ برای مصرف‌کنندگان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر این محصول به میزان کافی در سردخانه داریم که در صورت افزایش قیمت وارد بازار می‌کنیم.

حیدرپور تصریح کرد: در حال حاضر این قیمت مرغ هم به‌نفع تولیدکننده و هم مصرف‌کننده است البته همیشه دلالان و واسطه‌ها در بازار هستند.

به گزارش فارس، امیدواریم سودهای ناشی از افزایش قیمت مرغ به جیب تولیدکنندگان برود نه اینکه همانند گذشته باز هم شاهد متضرر شدن آنان باشیم.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار