فرماندار نور
فرماندار شهرستان نور با اشاره به شعار امسال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: نبود هماهنگی بین مدیران و دستگاهها چالش اساسی در روند توسعه شهرستان نور است.
کد خبر: ۲۳۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، هادی خنجری در دومین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: عدم هماهنگی بین مدیران و دستگاهها این شهرستان به یک روند عادی تبدیل شده است و برای هر کاری باید فرمانداری دخالت کند که این یک چالش اساسی برای شتاب بخشی برای توسعه شهرستان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: این وضعیت بیانگر عدم احساس مسئولیت مدیران دستگاههاست که با فرامین رهبری و رئیس جمهوری مغایرت داشته و بازدهی عملکرد دستگاهها را نیز کاهش می دهد.
خنجری خواستار همدلی ، تعامل وهمت مسئولان و دستگاههای شهرستان برای ارائه خدمات مناسب و بیشتر به قشرهای مختلف مردم شد و تاکید کرد: در صورت مشاهده این شرایط با مسئولان مربوطه برخورد می شود و حتی رسانه ای خواهد شد.
فرماندار نور به فعالیت های پایگاه انتقال خون شهرستان اشاره کرد و گفت: از نحوه عملکرد پایگاه انتقال خون شهرستان نور گله دارم زیرا داوطلبانی که قرار است خون اهدا کنند بر عکس تمامی نقاط کشور باید از قبل وقت و نوبت بگیرند که این وضعیت قابل قبول نیست و نیازمند توجه ویژه مسئولان استان به این شهرستان است.
خنجری گفت: با توجه به روند و حاشیه های اجرای قانون پیش فروش ساختمان در نور با هر دستگاهی که بدون هماهنگی با فرمانداری در این زمینه فعالیت کند برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط جاده نور، چمستان و آمل نیز اظهار داشت: مردم و مسئولان این شهرستان دیگر تحمل رخدادهای ناگوار جاده ای را ندارند و باید حداقل شانه خاکی این مسیرها که اختلاف ارتفاع زیادی دارد در کمترین زمان با توجه به آغاز فصل گردشگری بر طرف شود.
فرماندار نور خواستار اجرای جدی طرح ساماندهی دریا از اول خرداد شد و اظهار داشت: در اجرای این طرح ضمن توجه به مسائل فرهنگی ، باید در جهت حفظ جان انسان ها نیز دقت لازم صورت گیرد.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان از مدیرانی که در جذب اعتبار و تخصیص آن موفق نبودند انتقاد کرد وگفت: اینگونه مدیران در صورت عدم جذب اعتبارات لازم تا پایان سال مالی دیگر در این شهرستان جایی ندارند.
خنجری با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان خواستار برگزاری باشکوه جشن های خود جوش مردمی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار