کد خبر: ۲۲۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 02 May 2016


یک پیشکسوت فوتبال گفت: من دوست‌دارم استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، اما هر سه تیم شانس برابری برای رسیدن به جام دارند.

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه امسال شاهد هستیم که رقابت بسیار خوبی در میان تیم‌های بالا، میانه و پایین جدول لیگ برتر فوتبال برای دست‌یابی به موقعیتی مناسب وجود دارد.

وی افزود: به طور قطع این رقابت‌ها اگر سالم و در مسیر صحیحی و فوتبالی خود قرار داشته باشد،‌ عاملی برای توسعه و پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

این مربی فوتبال تصریح کرد: در ده‌های 40 تا 60 شاهد بودیم که تنها دو تیم تهرانی استقلال و پرسپولیس قدرت داشتند و تیم‌های شهرستانی اگرچه زحمت می‌کشیدند، اما قهرمانی فقط بین این دو تیم دست به دست می‌شد.

قاسم‌پور افزود: در اوایل دهه 80 این دو تیم افول کردند و تیم‌های شهرستانی توانستند جای آنها را بگیرند، اما به پیشرفت واقعی دست پیدا نکردیم.

وی افزود: خوشبختانه در این لیگ شاهد هستیم که هم تیم‌های شهرستانی و هم تیم‌های تهرانی در لیگ رقابت تنگاتنگی با هم دارند و این رقابت می‌تواند عاملی برای موفقیت فوتبال ملی ما به ویژه در آستانه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه باشد.

ابراهیم قاسم‌پور در پاسخ به این پرسش که چه تیمی می‌تواند قهرمان این دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان باشد، گفت: به شخصه دوست دارم که یکی تیم از استان خوزستان به عنوان مهد فوتبال ایران بعد از سال‌ها قهرمان لیگ شود.

وی گفت: استقلال خوزستان نشان داده که توانایی و لیاقت این قهرمانی را دارد و نسبت به تیم‌های استقلال و پرسپولیس نوسان و افت و خیز کمتری در این لیگ داشته است.

این مربی پیشکسوت فوتبال بیان داشت: استقلال خوزستان امکانات بسیار کمتری نسبت به تیم‌هایی مانند، استقلال، پرسپولیس، تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان دارد، اما با خوزستانی‌ها با کمترین امکانات توانستند عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند.

قاسم‌پور متذکر شد: با این وجود استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان هر سه شانس برابری برای قهرمانی دارند و سرنوشت را خودشان می‌توانند رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار