شهردار ساری
شهردار ساری گفت: شهرداری ساری با شعار و حرف، رضایت‌مندی مردم را کسب نکرد، چون عملگرایی و مدیریت جهادی با شعار سازگار نیست.
کد خبر: ۲۲۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 01 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری در جشن روز کارگر در جمع کاگران شهرداری مرکز استان، در تجلیل از مقام و زحمات این قشر، اظهار کرد: کارگر نباید دغدغه رفاهی داشته باشد و از بی‌حرمتی رنج ببرد. تمام موفقیت‌های ۴۸ ماه گذشته شهرداری ساری مرهون زحمات این قشر است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت کارگران، افزود: کارگران همان ارزش و اعتباری را دارند که دیگران در شهرداری ساری از آن برخوردارند و هیچگاه به کارگر در شهرداری نگاهی ابزاری نداریم.

شهردار ساری با تاکید بر مدیریت جهادی در شهرداری مرکز استان، خاطرنشان کرد: در طول ۴سال بودجه 70 میلیاردی ساری را به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و این امر جز با رویکرد عملگرا و جهادی محقق نمی‌شد.

این مسئول با یادآوری پروژه‌های صورت گرفته در ۴۸ماه گذشته تصریح کرد: شهرداری ساری با شعار و حرف، رضایت‌مندی مردم را کسب نکرد، چون عملگرایی و مدیریت جهادی با شعار سازگار نیست.

وی با تاکید بر نقش گردشگری در توسعه شهرستان بیان کرد: ابتدای حضورم در شهرداری راه برون‌رفت از بن‌بست‌های عمرانی و اجرایی شهر را توسعه امر گردشگری اعلام کردم و امروز همگان شاهد آنیم که پس از ۴۰ سال مرکز استان مازندران به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران اعلام می‌شود.

عبوری در پایان با قدردانی از کارگران و تلاش و کوشش بی‌وقفه آن‌ها به مناسبت روز کارگر از برگزیدگان این قشر در شهرداری ساری تجلیل کرد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار