شهردار منطقه 12 تهران از اجرای پروژه های محرک توسعه برای رونق اقتصادی محله هرندی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 01 May 2016
مهندس عابد ملکی اشهردار این منطقه گفت : تمامی پروژه های عمرانی ای که در محله هرندی در حال انجام است،  طرح های محرک توسعه است که در حوزه های مختلف اجرا می شود.
وی افزود : برخی از این طرح ها در حوزه خدماتی است ، مانند روشنایی تمامی معابر و کوچه های محله هرندی که انجام شد.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه زیباسازی یکی دیگر از طرح های شهرداری در محله هرندیست گفت : معتادانی که داخل محله شب ها در حال رفت و آمد هستند ، دیوارهای این محله را با آتش هایی که روشن می کنند، سیاه می نمایند ؛ اما مدیریت شهری موظف است برای شهروندانی که ساکن این محله هستند، محیط را زیبا نماید.

وی  بیان کرد:  در حوزه جمع آوری پسماند و خدمات رسانی به محله تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا این محله در خور زندگی شایسته برای ساکنان آن باشد.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه باید باور مردم را تغییر می دادیم که زندگی در محله هرندی به عنوان یکی از محله های قدیمی پایتخت جریان دارد؛ یادآور شد: باور داریم با کاهش آسیب های اجتماعی در محله هرندی، هویت تاریخی و اجتماعی به این محدوده بازخواهد گشت.

ملکی  تاکید کرد: تمامی پروژه های محرک توسعه برای ارتقاء اقتصادی محله هرندی دراین محدوده انجام خواهد شد ،  به عبارت ساده تر این پروژه ها با هدف ایجاد اشتغال و توسعه محله برنامه ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار