کد خبر: ۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴ 01 February 2015
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان البرز گفت: براساس توافقات صورت گرفته فرهنگسرای غدیر برای راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم مورد استفاده برای مردم قرار می‌گیرد.
به گزارش تسنیم ، قدرت‌الله شمیرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی توابع شهرستان‌های استان البرز که عصر امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، با اشاره به سطح معاونت جوانان البرز در اداره‌کل ورزش و جوانان اظهار داشت: استان البرز بدون حضور یکی از داوران اصلی بر اساس مجموعه ارزیابی‌ها در وزارتخانه ورزش و جوانان، رتبه نخست را در بخش جوانان کسب کرد.
وی با بیان اینکه در حوزه شاخص‌هایی که بر عهده اداره جوانان گذاشته شده، البرز دارای رتبه نخست است، افزود: همچنان باید فعالیت‌های زیادی در این عرصه انجام شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ایجاد کلینیک کنترل خشم در البرز گفت: براساس توافقات صورت گرفته فرهنگسرای غدیر به صورت مشارکتی در اختیار معاونت فرهنگی شهرداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و دادگستری قرار می‌گیرد.
شمیرانی با اشاره به موارد استفاده از این فرهنگسرا تصریح کرد: کلینیک کنترل خشم در این مجموعه در دهه فجر افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از طلاق نیز با همکاری دادگستری، ورزش و جوانان البرز و شهرداری کرج در این فرهنگسرا در دهه فجر انجام می‌شود.
وی با اشاره به دلیل تاکید بر محتوای آموزشی برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: با بررسی نتایج تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاه‌های استان و دادگستری، 50 درصد از طلاق‌های صورت گرفته در استان در 5 سال ابتدای زندگی است که 30درصد از این میزان نیز به سال اول زندگی زناشویی باز می‌گردد.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان البرز گفت: این به معنای آن است که همسرگزینی یا روش زندگی صحیح و مناسب از سوی جوانان صورت نمی‌گیرد که این امر نیاز به آگاهی و محتوای آموزشی علمی دارد.
وی افزود: بر همین اساس با همکاری دانشگاه شیراز، دفتر نهاد رهبری و دانشگاه آزاد کرج، محتوایی در 4 سرفصل آماده شده که در حال بررسی نهایی و کارشناسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار