منتخب مردم ساری در مجلس
منتخب مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد کارگروه تخصصی مسائل مربوط به توسعه صادرات را در مازندران پیگیری کنیم.
کد خبر: ۲۲۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی اصغر یوسف نژاد در کمیسیون بازرگانی، گمرکی و حمل و نقل اتاق بازرگانی مازندران، گفت: تولید یک علم دانش و تخصص است و مشکلات تولید مانند هر بخشی دارای پاسخ علمی است و با فرمول علمی مرتفع می‌شود.

وی افزود: متاسفانه در استان مازندران باب شده که باغداران می خواهند خود سورتینگ دار، سبد ساز و صادرکننده هم باشند ولی این یک موضوع علمی نیست و هر فردی تولیدکننده خوبی است نمی تواند صادرکننده خوبی باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مسئول اتحادیه باغداران و میدان تره بار در کنار هم باشند و منافع مشترک خود را ترغیب کنند.

وی با تاکید بر اتحاد بین روسای اتحادیه‌ها، افزود: باید تلاش شود که این جلسات در هر نشست بتواند با انجام کار تیمی و انسجام و اتحاد مشکلات حوزه صادرات را کاهش دهد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه فعالیت دستگاه‌ها مکمل فعالیت‌های اتحادیه ها است، اظهار کرد: باید اتحادیه‌ها به توانایی خود اتکا کنند و با تقریب اندیشه و ارایه پیشنهادهای مشخص حمایت‌های دستگاه ها را جذب کنند.

ویبا بیان اینکه متاسفانه هنوز از ظرفیت های صادرات خارجی استفاده نکردیم، افزود: باید با ایجاد کارگروه تخصصی مسائل مربوط به توسعه صادرات را پیگیری کنیم.

منتخب مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی در جایگاه خود باید تلاش کند از منابع موجود نهایت بهره را برای استان خود داشته باشیم و نباید تصمیمات خود را در گرو جلسات آینده قرار دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل تشکل‌های تخصصی در حوزه صادرات، افزود: متاسفانه هزینه مالی همه پروژه ها و تولید در ایران نسبت به دیگر کشورها بالا است و این یک واقعیت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار