کد خبر: ۲۲۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 27 April 2016


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از راه‌اندازی گرمخانه بانوان در فردیس خبر داد.

فاطمه اسکندری‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کلانشهر کرج و آمار کارتن‌خواب‌ها، زنان خیابانی، اعتیاد و کاهش سن اعتیاد زنان در سالهای اخیر ما را بر آن داشته تا گرمخانه‌ در سطح شهر برای این افراد راه‌اندازی کنیم.

وی با توجه به بروز احتمال‌ آسیب‌رسانی به دیگر شهروندان توسط این افراد گفت: این افراد به دلیل نداشتن سرپناه و رعایت نکردن مراقبت‌های بهداشتی سبب آسیب‌رسانی زیادی به شهر و شهروندان می‌شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه این افراد جزء اقشار جامعه بوده و دارای حقوق شهروندی هستند، ادامه داد: حضور شبانه‌ کارتن‌خواب‌ها در بوستانها، زیر پل و حاشیه‌ شهر عاملی است که سبب می‌شود چهره‌ شهر زشت و شهر دچار آسیب‌های اجتماعی شود.

وی با اشاره به هزینه‌های مربوطه به این گرمخانه که از محل ردیف بودجه‌ سال 95 تامین می‌شود، عنوان کرد: هیئت امنایی متشکل از 3 عضو شورای شهر، مدیرکل بهزیستی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده دادگستری، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون خدمات شهری شهرداری کرج و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بر این امر نظارت خواهند داشت.

اسکندری همچنین اعلام کرد: به مناسبت روز شوراها از 9 اردیبهشت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با همکاری جمعیت هلال احمر استان، تست قند و فشار خون را در فرهنگسراهای کوثر، گلستان، مهر جوان، شهید آوینی، فردوسی، وحدت، شهید بابایی و امام‌ رضا(ع) انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار