کد خبر: ۲۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 April 2016


عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: ساماندهی دستفروشان و متکدیان از سطح شهر در دست‌انداز ناهماهنگی‌های بین بخشی گرفتار مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شورای شهر کرج، بهنام محمودی اظهار داشت: متاسفانه ساخت و سازهای غیرمجاز در سراسر کشور به بغضی برای مسئولان شهری تبدیل شده و شاهد قطع عمدی درختان و تخریب باغات و زمین‌های کشاورزی به منظور بلندمرتبه سازی هستیم که باید در برابر این اقدامات ناپسند تدابیر ویژه‌ای را اندیشید.

وی با بیان اینکه برخی محلات کرج نیازمند توسعه سرانه‌های خدماتی، فرهنگی و ورزشی هستند، گفت: توسعه سرانه‌ها و توزیع امکانات شهری باید از مدل‌های استاندارد پیروی کند و در همین راستا جا دارد که محرومیت‌زدایی از محلات محروم و کم‌برخوردار با شتاب و جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد.

این مسئول ارشد شهری از ساخت و ساز غیرمجاز و حضور دستفروشان و متکدیان در سطح شهر به عنوان چند چالش جدی در حوزه «حقوق شهروندی» یاد کرد و افزود: از مناطق 12 گانه شهرداری کلانشهر کرج انتظار می‌رود که بعد نظارتی فعالیت‌های خود را بیش از پیش گسترش داده و فضا را به سمتی هدایت کنند که فضاهای شهری تحت تاثیر اغتشاشات صوتی و بصری قرار نگیرد و روند زندگی شهروندان با خلل مواجه نگردد.

به گفته محمودی، یکی از مطالبات دیرین شهروندان کرجی از مسئولان شهری تلاش در راستای ارتقای سرانه‌ها و امکانات ورزشی است که موجبات کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را فراهم آورده و همچنین موجب شکوفایی استعدادهای نسل جوان می‌شود.

عضو پارلمان شهری کرج در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: آنچه تحت عنوان تذکر از سوی نمایندگان مردم مطرح می‌شود، در راستای عمل به وظایف نمایندگی و صیانت از حقوق مادی و معنوی شهروندان است و از مدیران اجرایی شهرداری انتظار می‌رود که در خصوص رفع آنها اقدامات شایسته‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: امید است در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و با توجه به نیازهای مبرم کلانشهر کرج به توسعه سرانه‌های خدماتی و رفاهی، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج بتوانند به وظایف قانونی خویش عمل کرده و آن طور که شاید و باید به مردم شریف این شهر خدمت رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار